دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

نظر کاندیدای‌آمریکایی در باره تغییر نظام‌آمریکا

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 475622
ساندرز گفت: آمریکا اکنون بیشتر آمار زندانیان در جهان را دارد که بیشتر آنها لاتین تبار و سیاه پوست هستند.
به گزارش  جهان، خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سی ان ان گزارش داد، برنی ساندرز یکی از نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا گفت: نظام کنونی اقتصادی آمریکا نظامی فاسد است که براساس فریبکاری است و باید تغییر کند و نتایج انتخابات حزبی در ایالت های نشان می دهد که این پیام در حال شنیده شدن است.

 نامزد حزب دموکرات گفت می تواند آرای لاتین تبارها را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دست آورد.  

وی گفت اگرچه ستاد انتخاباتی وی اخیرا در کسب آرای سیاه پوستان آمریکا عملکرد خوبی نداشته با این حال راه بسیار درازی در پیش است.

به نظر من مردم آمریکا در حال پاسخ دادن به پیام ما هستند که اقتصاد ما دچار فریبکاری زیادی است و در آن مردم عادی در ازای حقوق کم باید ساعات طولانی کار کنند و تقریبا همه ثروت به یک درصد بالای جامعه تعلق می گیرد.

وی گفت آمریکا اکنون بیشتر آمار زندانیان در جهان را دارد که بیشتر آنها لاتین تبار و سیاه پوست هستند. نظام قضایی آمریکا واقعا ناکارآمد است.

ما باید پیام رنگین پوستان آمریکایی مبنی بر ایجاد اقتصادی که نماینده همه مردم آمریکا باشد نه تنها یک درصد از جمعیت این کشور را بشنویم.

به نظر من مردم آمریکا در حال پاسخ دادن به پیام ما هستند که اقتصاد ما دچار فریبکاری زیادی است و در آن مردم عادی در ازای حقوق کم باید ساعات طولانی کار کنند و تقریبا همه ثروت به یک درصد بالای جامعه تعلق می گیرد.


ما (آمریکایی ها) نظام اقتصادی فسادی داریم که در آن میلیاردرها انتخابات را می خرند. به نظر من پیام ما در حال شنیده شدن است و دلیل این ادعا این است که هیلاری کلینتون نیز کمابیش در حال تکرار همان مطالبی است که ما در حال بیان آن هستیم.

به نظر من این نشان دهنده موفقیتی است که ما در حال کسب آن هستیم.

ساندرز گفت مشکل اصلی که ما در انتخابات آمریکا داریم این است که میلیاردرها تلاش دارند که انتخابات را بخرند و خودشان نتیجه انتخابات را مشخص کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *