چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

لیورپول در ضربات پنالتی فینالیست شد

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 470285
لیورپول با برتری برابر استوک سیتی در ضربات پنالتی راهی دیدار نهایی جام اتحادیه شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در اولین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس دو تیم لیورپول و استوک سیتی برابر هم به میدان رفتند. قرمزپوشان که می‌خواستند با کلوپ به اولین فینال خود راه یابند و در ومبلی حضور داشته باشند، برای خلق موقعیت گل در این دیدار از خود تلاش زیادی نشان دادند.

بازی دو تیم در 90 دقیقه با برتری یک بر صفر استوک سیتی به پایان رسید. مارک آرناتویچ روی حرکتی مشکوک به آفساید توانست دروازه لیورپول را باز کند تا دو تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به تساوی یک بر یک برسند و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه نیمه نخست اتفاق خاصی رخ نداد و استوک توانست برتری خود را حفظ کند. در وقت‌های اضافه نیمه دوم بازی دو تیم متعادل‌تر از نیمه نخست دنبال شد و خستگی باعث شده بود بازیکنان کیفیت خود را نتوانند نشان دهند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی، لیورپول موفق شد با نتیجه 6 بر 5 به برتری برسد و راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار این مرحله، منچسترسیتی باید برابر اورتون به میدان برود تا تکلیف فینالیست‌های جام اتحادیه مشخص شود که در ومبلی دیدار نهایی آن برگزار می‌شود.

فصل قبل چلسی با برتری برابر تاتنهام قهرمان جام اتحادیه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *