جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

اژه ای: فرار خاوری به ضررش است

يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 469662
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به درخواست‌های مکرر قوه قضاییه از دولت کانادا برای استرداد خاوری گفت: فرار خاوری از کشور به ضررش تمام شده و اگر اکنون نیز به کشور بازگردد به نفع وی است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در نود و یکمین نشست خبری خود در پاسخ به سؤالی در خصوص تعامل قوه قضاییه با کانادا در خصوص استرداد خاوری با توجه به تغییر دولت در این کشور گفت: ما مکرر درخواست استرداد وی را از کانادا ارائه کرده‌ایم اما اتفاق جدیدی در این زمینه نیفتاده است و کسانی که مدعی مبارزه با فساد و پولشویی هستند در صحنه عمل اقدامی انجام نمی‌دهند چرا که باید در خصوص این فساد و بازگرداندن خاوری نیز واکنش نشان می‌دادند.

سخنگوی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام که اگر خاوری در کشور حضور داشت به نفع وی بود ولی اکنون به ضرر وی است که از کشور رفته چرا که اکنون همگان اتهامات را به وی نسبت می‌دهند و وی نمی‌تواند از خود دفاع کند اما برخی که اتهامات‌شان همچون خاوری بود اکنون مشکلات‌شان حل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *