شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱۶
۲۰

روایت سردار سلامی از گریه تفنگداران آمریکایی!

جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 467766
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در ناو هواپیمابرشان دچار دستپاچگی شده و هول کرده بودند و پی‌درپی هواپیماهای خود را به پرواز درمی‌آوردند و ما صدای لرزان این ابرقدرت را می‌شنیدیم.
روایت سردار سلامی از گریه تفنگداران آمریکایی!
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه و ایثار مردم شهرستان خوانسار که در حسینه ارسور این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی و قیام حضرت امام خمینی (ره) از برپایی عدل و عدالت و محبت و دشمنی با کفر و ظلم و استکبار بنیان گرفته است.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره) ابر مردی بود که کشور را از معرکه‌ها تنگه‌ها و فتنه‌هایی همچون هشت سال جنگ تحمیلی به سلامت گذر داد و مقام معظم رهبری نیز چراغی درخشان از نسل پیامبر هستند؛ ایشان مدیر و مدبر، حکیم، رئوف با مؤمنان و سرسخت و مستحکم در برابر دشمنان هستند.

وی با درود بر همه شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و بیش از سیصد شهید شهرستان خوانسار، این شهر را همچون کوه‌هایش مستحکم و مقاوم دانست و خاطر نشان کرد: اگر ملت ایران در مقابل دشمنان قد علم می‌کند به برکت خون همین شهداست.
 
سردار سلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در اول راه است، تاکید کرد: دشمنان تمام سعی خود را برای نابودی این انقلاب انجام می‌دهند و قصد دارند فرهنگ ما را با اندیشه‌های مبتذل و تصاویر مستهجن به ابتذال بکشانند و این همان جنگ نرمی است که غرب علیه ایران به راه انداخت و توسط مقام معظم رهبری کشف شد.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره وضع تحریم‌ها علیه ایران بیان داشت: جوانان مؤمن و انقلابی به میدان آمدند و به برنامه‌های دشمن پشت پا زدند؛ این حصر اقتصادی و تحریم‌ها که اگر بر هر کشوری وضع شود چند ماهی بیشتر دوام نمی‌آورد؛ آنان می‌خواستند جمهوری اسلامی را در دنیا منزوی کنند؛ هر روز از گزینه‌های روز میز حرف می‌زدند و تهدید می‌کردند اما هر چه زمان گذشت چهره شهرهای ما آبادتر شد و نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها، جاده‌ها راه‌آهن‌ها و ... توسط جوانان ما ساخته شد.
 
وی با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کردند روزی ما را آن‌ها می‌دهند، تصریح کرد: ما توسط همین جوانان توانستیم به فضا برویم و رادار و پهپادهایی ساختیم که کیلومترها بدون سرنشین پرواز می‌کنند و این‌ها اثر خون شهداست.
 
سردار سلامی با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج‌فارس خاطرنشان کرد: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری در جهان نتوانسته بود یک نظامی آمریکایی را دستگیر کند اما وقتی این نظامیان وارد آب‌های ما شدند شناورهای کوچک ایرانی با تعداد نیروی کمتر مانند عقاب آن‌ها را محاصره و دستگیر کردند و این ده تفنگدار در مقابل 5-6 جوان پاسدار سر تسلیم فرود آوردند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آمریکایی‌ها در ناو هواپیمابرشان که دارای شصت هواپیمای جنگی و 5 هزار نفر خدمه است دچار دستپاچگی شده و پی‌درپی هواپیماهای خود را به پرواز در می‌آوردند و ما صدای لرزان این ابرقدرت را می‌شنیدیم.
 
وی افزود: در ادامه واحدهای شناور ما بلافاصله جزیره فارسی را پوشش دادند و تهدید کردند که اگر حرکت کوچکی از شما سربند پاسخ کوبنده‌ای از ایران دریافت خواهید کرد.
 
سردار سلامی ادامه داد: بعد از آن صدای عجز و التماس مقامات سیاسی‌شان شنیده شد که طی تماس‌هایی تقاضای آزادی این تفنگداران را می‌کردند؛ ما نیز طی بررسی‌هایی که انجام شد فهمیدیم این ملوانان بدون قصد وارد آب‌های ایران شده‌اند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این ملوانان پس از دستگیری گریه می‌کردند اما مهربانی پاسداران ما باعث احساس آرامش آنان شد.
 
وی با اشاره به عذرخواهی مقامات آمریکایی تصریح کرد: آمریکایی‌ها متواضعانه به اقتدار ما اقرار کردند و ما نیز به دلیل اینکه تشخیص دادیم این تفنگداران غیر عمد وارد آب‌های ایران شده بودند آن‌ها را آزاد کردیم و حتی سلاح‌هایشان را هم به آن‌ها بازگرداندیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سردار سلامی درود بر شما
مهدی
United States
سپاه توی این قضیه زیادی نرمی از خودش نشون داد و باید گفت تحت تاثیر مسوولین دولتی قرار گرفت.
محمدی ازقم
خوب بود کمی تحمل میکردید وتعدادی زندانی بیگاه ایرانی که درزندانهای امریکا هستند نیز جناب ظریف درخواست آزادی میکرد
حداقل امریکائیها متجاوز بودند ایا زندانیهای ایرانی درون امریکا متجاوز بودند
سوال اینجاست چرا کری با واسطه زنگ نزده وواسطه ای بکاربرده نشد؟
Iran, Islamic Republic of
آخه ظریف و این حرف ها
چه توقعی داری شما؟
ما به چه زبوني بگيم اينا ملوان نيستن و تفگندار درياي از قوي ترين كماندوهاي نظامي دنيا بودند؟
یکی
Iran, Islamic Republic of
ما که فهمیدیم برادر من، این چارتایی که منفی زدن نمی فهمن
یک هم وطن رهرو اقتدار اسلامی
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر عزم و ایمانتان آفرین بر رزم بی پایانتان آفرین بر امام و مقتدایتان آفرین بر غیرت و شرفتان آفرین بر علم و بصیرتتان و هزاران آفرین دیگر بر داشته هایتان و هزاران نفرین بر دشمنان و دشمن ذلیلانمان در پایان می گویم سلاح هایتان را بر گرید تا افتخار دیگری بیافرینید آن هم با توکل بی پایانتان حسب عن الله نعم الوکیل نعم المولا و نعم النصیر یا حسین با شعار برادران ارتشی مان در نیروی دریایی نیز هم کلام شویم راه ما راه حسین است الله اکبر
سید
حرکت و اقتدار نیروی دریایی سپاه موجب افتخار هر ایرانی هست و حقیقتا دستتان شایسته بوسیدن.ولی حیف که در تنگنای قافیه برجام این خورشید ،خر شد.اگر شناورهایشان و تجهیزاتشان ضبط می شد، دل ما خنک تر میشد.ما هنوز آزادی 120 نظامی امریکایی در هواپیمای ناتو را یادمان هست. من نمی دانم این برجام چقدر می ارزد؟ ...
در جنگ ویتنام و جنگ کره نیز سربازان امریکایی دستگیر شده بودند - در ضمن اینقدر اش را شور نکنید
از آخر جوابتو میدم. آش رو شور نکنید دقیقاً یعنی چی؟! ...
Germany
همانطور که گفتی در جنگ نه در حالت صلح
Iran, Islamic Republic of
جدی گفتید؟! خودتم به این حرف باور داری؟
كاش سردار براى مستند سازى گفته هاشون عكسى هم از گريه امريكائى ها منتشر ميكردند.
سلاح و تجهیزات نیروی متجاوز به حریم کشور غنیمت جنگی است و ....
بر گرداندن تجهیزات بیشتر تحقیرشون میکنه
سلاح هاشون رو چرا پس دادید؟
نیروی نظامی یک کشور چه سهوی و چه عمدی وارد حریم ایران شده.
باید خلع سلاحشون می کردید و قایق هاشون رو هم ضبط می کردید.
یعنی چی که باسلاح برگردن!
Canada
دیگه با هم پسر خاله شدیم آخه
تحلیلش خیلی ساده ست: دولت خیلی روی تأثیر برجام بر انتخابات حساب باز کرده، و عدم آزادی تفنگداران آمریکایی می تونست به ضرر این معادله منجر بشه...
باسلام،ضمن تبریک به افتخارآفرینان جان برکف؛بایستی به چند مطلب جهت استمرار حرکت نرمش قهرمانه توجه داشت که عبارتند:1-از بیخردی است که دشمن را دست کم گرفت.2-دچار خودشیفتگی وغرور بیش از اندازه نشویم.3-درضمن بعد ازجنگ جهانی دوم درجنگهای خاوردور(کامبوج،ویتنام,لائوس)وآمریکای لاتین (کوبا،کاستریکا,...)وجنگهای افغانستان وعراق ولبنان مسئله اسارت نیروهای نظامی آمریکا ظاهرا مسبوق به سابقه هست،
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
سردار سلامي سلام درود بر شما اينكه امام خامنه ايي در برابر امت رئوف و مهربان و حكيم هستند شكي نيست اما روحاني و رفسنجاني چطور ؟؟؟
در مورد اينها هم نظر شريف تون را بيان بفرماييد ؟؟ من شك ندارم كه اين حضرات 180در جه با رهبري در اين مقوله تفاوت دارند و كدخدا را به كدخدايي پذيرفته اند !!!