سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

توان تسلیحاتی‌حزب‌الله ازنظر جانشین نصرالله

سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 464269
قائم مقام دبيرکل حزب الله لبنان گفت: تسليحات نظامي حزب الله بسيار قوي تر از داشته هاي اسرائيل است.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاري صدا و سيما، شيخ نعيم قاسم در برنامه گفتگوي ويژه خبري دوشنبه شب شبکه دو سيما ادامه داد: تسليحات نظامي حزب الله نسبت به سال ۲۰۰۶ بسيار مجهزتر و قوي تر از داشته هاي فعلي اسرائيل است و اگر اسرائيل بخواهد دست از پا خطا و دوباره تعرضي به لبنان کند برايش گران تمام خواهد شد.

وي افزود: اسرائيل بايد بداند که ديگر زمان قلدري و شاخه و شانه کشيدنش تمام شده و جواب گلوله و موشکهايش با موشک داده خواهد شد.

شيخ نعيم با بيان اينکه دست هاي پشت پرده و تحريک کننده نيروهاي تروريستي در منطقه سبب زبانه کشيدن آتش زير خاکستر خواهد شد گفت: کساني که دم از دموکراسي و حقوق بشر مي زنند بهتر است دست نشانده هاي خود (داعش و گروهکهاي تروريستي) را مهار کنند و دست از شيطنت بردارند.

وي ادامه داد: پرواضح است که فعاليتهاي گروهکهاي تروريستي همچون داعش از سوي غربي ها کنترل مي شود اما اين تحريکات سبب مي شود تا کشورهاي منطقه با همبستگي و اتحاد بيشتر از آرمانها و اهداف اسلامي خود دفاع کنند.

شيخ نعيم با اشاره به اينکه کشورهاي غربي مي خواهند با اسلام ساختگي و جلوه هاي نادرست ديني ماهيت دين را تغيير داده و مردم را از دين گريزان کنند اما ما مي دانيم که اسلام واقعي مغاير با عملکرد تروريستهاي دست نشانده غربي است و فعاليتهاي گروهکهاي داعش و امثال آن نمي تواند خدشه اي به اعتقادات ديني مسلمانان وارد کند.

وي در خصوص اقدامات غربي ها در سوريه و احتمال بوجود آمدن تزلزل در حکومت بشار اسد هم گفت: مردم سوريه با بصيرت و آگاهي خود برگرفته از انقلاب اسلامي ايران که يکي از انقلاب هاي پرشکوه و مثال زدني جامعه اسلامي است به حمايت از رئيس جمهورشان قيام خواهند کرد و مانع از تفرقه افکني ها و مزدوري هاي دست نشانده هاي آمريکا در منطقه خواهند شد و حزب الله هم در اين راستا از هيچگونه کمکي کوتاهي نخواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اللهم اهلک و العن آل سعود و آل عثمانی جمیعاً الی یوم القیامه