پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱
۱

ویژه برنامه‌ای برای سران‌ فتنه در مسجدی که آتشش زدند

يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 462453
به همت جمعی از جوانان فعال در مقابله با فتنه ی آمریکایی- انگلیسی سال 88 نخستین مراسم شب خاطره به منظور بازخوانی این واقعه برگزار می شود.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری بسیج، در پی بزرگداشت ایام الله 9 دی، سالروز قیام تاریخی ملت علیه فتنه گران، برنامه ای متفاوت تحت عنوان شب خاطره برگزار می شود.
 
این مراسم که برای نخستین بار در کشور انجام می گیرد به همت جمعی از جوانان فعال در مقابل فتنه ی آمریکایی- انگلیسی سال 88 به منظور بازخوانی این واقعه صورت می پذیرد.
 
از جمله برنامه های شب خاطره فتنه، روایت مجاهدت رزمندگان جبهه انقلاب اسلامی در مبارزه ی تمام عیار با فتنه گران می باشد که نمایندگانی از اقشار مختلف جامعه خاطرات خود را از 8 ماه دفاع مقدس بیان خواهند کرد.
 
جایزه « قلاده طلا » نیز که از ابتکارات مجریان این برنامه ی مردمی می باشد به سه نفر از سران این فتنه پیچیده و مرموز در قالب تندیس اهداء می گردد.
 
ستاد برگزاری که مقرر است اطلاعات کامل تری از این مراسم را طی روزهای آتی به افکار عمومی اعلام نماید در خصوص زمان و مکان مراسم اظهار داشته است: 5 شنبه سوم دی ماه 1394 مراسم فوق با حضور آحاد مردم و جمعی از مدعوین و اهالی رسانه از ساعت 18 ( بعد از نماز مغرب و عشا ) در مسجد لولاگر برگزار خواهد شد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قیام تاریخی 9 دی!!!!! جالب بود!!!