يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۲۴
۳
سخنگوی جنبش اسلامی نیجریه

آخرین خبر از شیخ الزکزاکی/ وی مورد اصابت ۴ گلوله قرار گرفته است

پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 461831
سخنگوی جنبش اسلامی نیجریه تأکید کرد که رهبر شیعیان این کشور مورد اصابت چهار گلوله قرار گرفته ولی جان سالم به در برده است.
آخرین خبر از شیخ الزکزاکی/ وی مورد اصابت ۴ گلوله قرار گرفته است
به گزارش جهان، "ابراهیم موسی" سخنگوی رسمی جنبش اسلامی نیجریه در گفتگو با تسنیم تأکید کرد که مقامات این کشور تاکنون اجازه ملاقات با شیخ زکزاکی را نداده‌اند.

وی در این خصوص گفت: مقامات نیجریه تاکنون اجازه ملاقات با شیخ زکزاکی را به بستگان و پیروان او نداده و به همین دلیل هیچ اطلاعی از وضعیت او در دست نیست.

ابراهیم موسی تصریح کرد در پی پیگیری‌های به عمل آمده برای دیدار با شیخ زکزاکی مقامات دولتی وعده داده‌اند که اجازه ملاقات با او داده شود و نزدیکان در انتظار عملی شدن این وعده هستند.

سخنگوی جنبش اسلامی نیجریه گفت: به ما گفته شده است که شیخ زکزاکی از چهار جراحت ناشی از اصابت گلوله جان سالم به در برده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


داوود
باید تا جایی که می توانیم از شیعیان نیجریه دفاع کنیم.
دستمون برای کمک به شیعیان چه بسته است از بحرین و پاکستان گرفته تا نیجریه این وضع شیعه کشی که در جریان چند وقت دیگه بعید نیست به ایران برسه هرچند قبلا چشمه هایی هم داشتیم انفجار در مسجد شیعیان زاهدان و ...کاش میشد کاری کنیم براشون خدایا تو کمکشون کن
مرگ بر جنایتکاران اسرائیلی و سعودی وهابی که پشت همه این جنایات قرار دارند