جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

۱۶۵ گران‌فروش بلیط اربعین محکوم شدند

چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب: 460473
مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از تعزیر ۱۶۵ گران‌فروش بلیط سفر اربعین خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، با پایان سفر زیارتی ویژه اربعین به کربلای معلی و بازگشت مردم، کار رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی به تخلفات گرانفروشان بلیط هوایی، زمینی و دریایی نیز به پایان رسید.
 
محمد حسن سرابیان مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی در این خصوص گفت: تخلفات سفر زیارتی اربعین بیشتر به ۳ استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان معطوف می شد که با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازرسان سازمان هواپیمایی کشور و نیروی انتظامی نظارت و رسیدگی به تخلفات انجام شد.
 
وی افزود: این گشت با همکاری ۷۲ رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و در قالب ۱۴۶ اکیپ گشت مشترک انجام شد که طی آن از ۶۹۰ واحد صنفی بازرسی صورت گرفت و ۱۶۵ پرونده به ارزش ریالی ۸۸ میلیون و ۷۲۸ هزار تومان تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.
 
سرابیان اظهار داشت: هموطنان می توانند شکایات خود در مورد کالا و خدمات از جمله گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب و ... را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۹۶۵۱ ارسال کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *