دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۲
۱

هشدار سازمان مدیریت بحران برای بارندگی‌ سیل‌آسا در تهران

يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 459730
ریس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران از اعلام هشدار به دستگاه‌های دولتی برای بروز بارندگی‌های سیل‌آسا و همچنین برودت شدید هوا خبر داد
هشدار سازمان مدیریت بحران برای بارندگی‌ سیل‌آسا در تهران
به گزارش جهان، احمد صادقی در گفت‌وگو با «نسیم» با اعلام این خبر افزود: بنا به گزارش سازمان هواشناسی کشور طی روزهای آینده شاهد کاهش شدید دما و همچنین بارندگی و برف در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: سازمان مدیریت بحران تهران نیز بر اساس وظیفه ذاتی خود هشدارهای لازم را به‌تمامی دستگاه‌های اجرایی پایتخت داده است و خوشبختانه همه دستگاه‌ها در وضعیت مناسبی قرار دارند.

صادقی می‌گوید: با توجه به‌پیش بینی سازمان هواشناسی از مردم می‌خواهیم از انجام سفرهای غیرضروری و همچنین استقرار در بستر رودخانه‌ها اجتناب کنند و در سفرهای خود حتما مجهز به دستگاه‌های ایمنی باشند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران پایتخت تأکید کرد: احتمال بروز سیل در برخی از مناطق استان می‌رود لذا امیدواریم مردم با رعایت نکات ایمنی از بروز حادثه جلوگیری به عمل‌آورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینا خودشون تو بحران هستند.یکبار نشد درست پیشبینی کنند