چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰
۲
راه دادن به استقلال در جام حذفی!

اتهام هواداران پرسپولیس به منصوریان

پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 459145
برخی هواداران پرسپولیس معتقدند علیرضا منصوریان به عمد از بیرانوند مقابل استقلال بازی نداده است.
به گزارش جهان به نقل از جام نیـوز، علاقه علیرضا منصوریان به استقلال یک اتفاق کاملا روشن و بدیهی است اما اینکه این علاقه باعث شود سرمربی نفت عمدا به تیم مورد علاقه اش راه دهد، را دیگر نمی توان یک اتفاق طبیعی دانست با این همه تعدادی از هواداران پرسپولیس بعد از ناکامی تیمشان مقابل نفت چنین بحثی را مطرح کرده اند.
 
 
 
یکی از دلایل اصلی ناکامی قرمزها مقابل نفت درخشش فوق العاده علیرضا بیرانوند مقابل شاگردان برانکو بود. دروازه بانی که مدت قابل توجهی در ترکیب تیمش جایی نداشت اما منصوریان او را جلوی پرسپولیس وارد ترکیب اصلی کرد که نتیجه اش گرفتن پنالتی طارمی توسط دروازه بان تیم ملی بود.
 
 
 
حالا عده ای از هواداران پرسپولیس معتقدند منصوریان که به خوبی در جریان توانایی های گلر تیمش به خصوص در گرفتن ضربات پنالتی آگاه بوده، از عمد به او جلوی استقلال در جام حذفی بازی نداده تا از این طریق یک آوانس بزرگ به تیم محبوبش داده بود. به عقیده آنها اگر بیرانوند در بازی هفته گذشته، درون دروازه می ایستاد، شاید استقلال برنده آن بازی نمی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دم منصوریان گرم
به یقین میتوان گفت که یک همچین چیزی نبوده ولی واقعا دم منصوریان گرم .