دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

هزینه هنگفت داعش روی دست بلژیکی ها

شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 458186
رسانه های خبری بلژیک اعلام کردند: افزایش تدابیر امنیتی در شهر بروکسل پایتخت که به خاطر تهدیدات تروریستی اتخاذ شده، روزانه ۵۱.۷ میلیون یورو معادل ۵۵ میلیون دلار هزینه در بردارد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از شبکه وی آر تی بلژیک خبر داد، تدابیر شدید امنیتی در بروکسل پایتخت بلژیک از شنبه گذشته تا پنج شنبه قبل ادامه داشته است.

اتخاذ تدابیر امنیتی در این شهر بیش از ۲۲ میلیون یورو زیان به رستوران داران و کافه ها وارد کرده است. در مجموع ۵۳۵ شرکت در بروکسل نیز ۲۹.۷ میلیون یورو زیان دیده اند که علت اصلی آن عدم توانایی کارکنان این شرکتها برای حاضر شدن در محل کار بوده است.

البته این زیان و ضرر شامل فرودگاه بروکسل نمی شود که در این مدت با کاهش ۲۰ درصدی مسافر روبرو شده است. همین طور هتل های بروکسل نیز در این مدت با زیان روبرو شده اند.

هفته گذشته در پی اعلام اطلاعاتی در خصوص احتمال وقوع حملات تروریستی در بروکسل شبیه حملات پاریس، سطح هشدار ترور به بالاترین سطح خود افزایش یافت.

حملات ۱۳ نوامبر در پاریس مرگبارترین حملات تروریستی در فرانسه به شمار می رود. در ۶ حادثه تروریستی جداگانه در پاریس، ۱۳۲ نفر کشته و بیش از ۳۰۰ نفر زخمی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *