چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۱

عکس العمل بسیج دانشجویی به یک پیام

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 457123
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس خواجه نصیر کرمان با صدور بیانیه‌ای در پی خوانده شدن پیام یکی از سران فتنه در همایش تجلیل از پهلوان عطا خیر مدرسه‌ساز در دانشگاه فرهنگیان کرمان اعلام کرد: برخی گمان نکنند دانشجویان را خواب بی‌اعتنایی فرا گرفته است، مسئولان به هوشیاری و دغدغه‌مندی دانشجویان آگاه باشند.
عکس العمل بسیج دانشجویی به یک پیام
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان؛ پردیس برادران خواجه نصیر الدین طوسی در پی خوانده شدن پیام یکی از سران فتنه در همایش تجلیل از پهلوان عطا احمدی خیر مدرسه ساز در دانشگاه فرهنگیان کرمان در واکنش به این اقدام سخیف با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: گمان نکنند دانشجویان را خواب بی‌اعتنایی فرا گرفته است مسئولان به هوشیاری، بیداری و دغدغه‌مندی روزافزون دانشجویان آگاه باشند و بدانند دانشگاه فرهنگیان مکان بازی‌های سیاسی نیست و دانشجویان ساکت نخواهند نشست.

* متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:


یخَادِعُونَ اللَّهَ وَالَّذِینَ آمَنُوا وَمَا یخْدَعُونَ إِلَّا أَنْفُسَهُمْ وَمَا یشْعُرُونَ

می‌خواهند خدا و مؤمنان را فریب دهند؛ در حالی که جز خودشان را فریب نمی‌دهند؛ (اما) نمی‌فه‌مند. «البقرة/۹»

خدای متعال شرایطی پیش می‌آورد تا افراد سر دو راهی‌ها یا چند راهی‌ها قرار بگیرند و یک راه را انتخاب کنند.

حقیقت امتحان و فتنه و ابتلا و همچنین هدف از آفرینش انسان در این عالم همین است.

سران فتنه که مطابق اصول فقهی و حقوقی مفسد‌ فی الارض محسوب شده حکم آنان اعدام می‌باشد، تاکنون با صبر مردم و رأفت نظام اسلامی به پای دار مجازات کشانده نشده‌اند، حق ندارند در محیط‌هایی که مکان امن و مامن مقدس تعلیم و تربیت است نفوذ کرده و تبلیغ سیاسی انجام دهند.

متاسفانه آنچه در این دانشگاه اتفاق افتاده است اتفاقی است نامبارک که با سهل انگاری یا تعمد مسئولان امر، گریبان گیر آینده عرصه مقدس تعلیم تربیت است. خاتمی باغی بر انقلاب باقی بر فتنه چرا باید برای این چنین مراسمی پیام بفرستد؟


انسانی مثل عطا احمدی در زمانه ما، دُر کمیاب و ذو قیمتی است که به تلاشی دور از هیاهوی خودنمایی برای تحقق عدالت، در صدف تواضع مشغول است و سخت از نمایاندن خود گریزان است، اما رسالت همه‌ی کسانی که حتی از دور، دستی بر آتش تربیت دارند، کشف این مروارید‌ها ی تربیتی و بهره بردن از اندیشه و عملشان در ساحت مقدس تربیت نسل هاست نه استفاده سیاسی از نام و گذشته درخشان ایشان شود.

شخصی حضورش را در مراسم بزرگداشت خودش تحریم می‌کند. براستی معلمینی که کلامشان آستانه اشراق و نگاه‌شان رصدخانه بی‌کرانگی است، سعی و منای آن‌ها بین تخته‌سیاه و میز و صندلی دانش‌آموزان می‌باشد.

عطا احمدی می‌گوید استدعا دارم برنامه مرا قیچی کنند و اجازه بدهند بنده در ته مانده‌ی عمرم بیشتر به مردم خدمت کنم و بتوانم حقوقی را که از مردم محروم و فداکار گرفته و می‌گیرم، حلال کنم و به‌‌ همان سادگی عطا خداحافظی کنم و محض رضای خدا شما را به ابوالفضل (ع) بفرمایید، این جریان بیهوده را قطع کنند.

چرا باید شاهد قرائت نامه یکی از سران فتنه باشیم که نامی مراسم از حضورخودداری می‌کند؟

گمان نکنند دانشجویان را خواب بی‌اعتنایی فرا گرفته است مسئولان به هوشیاری، بیداری و دغدغه‌مندی روزافزون دانشجویان آگاه باشند و بدانند دانشگاه فرهنگیان مکان بازی‌های سیاسی نیست و دانشجویان ساکت نخواهند نشست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
تکلیف روزنامه اطلاعات که همین موضوع را با آب و تاب و در صفحه اول نقل کرده جه می شود؟