پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۹
۱۰

دلبری مطهری‌ از روزنامه های زنجیره ای

جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب: 456628
برخی افراطیون بارها تصریح کردند اضافه شدن «شبه اصولگرایان بریده از اصولگرایی» به اصلاح‌طلبان چیزی به این طیف اضافه نمی‌کند بلکه آنها باید در همان جبهه خود بمانند و نقش خود را به درستی ایفا کنند!
دلبری مطهری‌ از روزنامه های زنجیره ای
به گزارش جهان، یک روزنامه زنجیره‌ای نوشت حضور علی مطهری‌ها در مجلس دهم ضرورت دارد.
روزنامه بهار در تحلیلی نوشت چهره‌هایی مانند مطهری با وجود سوابق اصولگرایی باید در بهارستان بمانند. این روزنامه همچنین از قول زیباکلام تصریح کرد: علی مطهری از هر اصلاح‌طلبی اصلاح‌طلب‌تر است. همچنین افراطیونی نظیر محمد کیانوش راد (عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم) و مرتضی حاجی گفته‌اند «نمایندگان مجربی مانند مطهری باید در مجلس باشند» و «من به مطهری رأی می‌دهم».

اشتیاق این روزنامه زنجیره‌ای به امثال علی مطهری از آن جهت جالب توجه است که روزنامه مذکور پیش از این چندبار به خاطر ارتکاب جرایم مختلف توقیف شده که آخرین نوبت آن به علت زیرسؤال بردن ولایت امیرمومنان علی علیه‌السلام بوده است.

اولین بار شبکه دولتی انگلیس (بی‌بی‌سی) با اشاره به برخی معارضه‌طلبی‌های مطهری با برخی نهادهای عالی نظیر شورای نگهبان، به وی لقب «اصلاح‌طلب جدید» را داد.
برخی افراطیون بارها تصریح کردند اضافه شدن «شبه اصولگرایان بریده از اصولگرایی» به اصلاح‌طلبان چیزی به این طیف اضافه نمی‌کند بلکه آنها باید در همان جبهه خود بمانند و نقش خود را به درستی ایفا کنند!

علی مطهری اخیراً نیز در ماجرای اعتراض مطبوعات به سرکوب سیاسی و مضیقه مالی علیه منتقدان، به سمت دولت غش کرد و حاضر به حمایت از منتقدانی که از سوی دولت با انواع ناسزاها و تهمت‌ها نواخته می‌شوند، نشد. گفته می‌شد مدعیان فراکسیون دولتی اعتدال در مجلس مذاکراتی را با وی برای ایجاد فراکسیون حامیان دولت انجام داده‌اند اما خود دولت صلاح ندانسته، که به این ترتیب حامیان دولت در مجلس انگشت‌نما شده و وکیل‌الدوله لقب بگیرند. مطهری در دوره دولت قبل مدعی شعار «صدای ملت، منتقد دولت» بود.

منبع:کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دکتر علی لاریجانی رای من هستند در استان قم
ایشون مورد تایید تمام مراجع قم هستند و چه نکته ای بالاتر از این که ایشون مورد تایید بیوت مراجع باشن
خدا حفظت کنه نخبه ایران زمین دکتر علی لاریجانی
Iran, Islamic Republic of
وجهه شهید مطهری توسط علی خان در حال تحت الشعاع قرار گرفتن است
امیدوارم شورای نگاهبان با رد ایشان روح شهید مطهری را شاد کنند
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
در مورد جمله اول شما، نظر من دقیقا عکس نظر شماست. مطهری روح استقلال مجلس ایت.
ولی جمله دوم شما بسیار درخشان است. اگر به نظر شما مطهری واقعا لیاقت نمایندگی مجلس را ندارد باید از مردم بخواهید به او رای ندهند. مثل اینکه شما واقعا فراموش کرده اید که نمایندگان مجلس وکلای ملت اند نه منصوبان شورای نگهبان.
دکتر طبسی
United States
دوست عزیز اگر مجلس یکصدا باشد و هیچ انتقاد کننده ای نباشد خود این فسادزا است. ممکن است برخی از مواضع آقای مطهری مشکلدار باشد ولی موارد زیادی هست که بحق است و باید برای آنها چاره اندیشی شود.
Iran, Islamic Republic of
پسر نوح با بدان بنشست ....
حتی ادای پدر را هم نمی تواند در بیاورد.
ابوالفضل
ایشان از اول هم همچین اصوالگرایی نبوده اند که حالا از مواضعشان عدول کرده باشند.
بنام خدا
اگر دستان دزدها قطع شود و از آقازاده ها شروع کنند انشاء الله.
آن موقع است که جامعه به سمت عدالت پیش می رود و منتظر ظهور حضرت مهدی (ع) و گرنه به فرمایش هاشمی رفسنجانی اگر ظالمان ظلم کردند نباید اعتراض کنی و فقط و فقط باید گریه کرد همین !!!!!!!!!!!!!!!!
یک زمانی بود که ایشون به دولت قبل می غرید که داره در برابر بی حجابی و ولنگاری کوتاه میان و تاره دولتیها میخوان دیسکو و کاباره بزنن.
الان دارن هر کاری میکنن ، مطهری سکوت کرده. ..
پسر نوح با بدان بنشست / خاندان نبوتش گم شد
علی
خداوندا به بی‌بصیرتان این مرزو بوم بصیرت عنایت بفرما