چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

واکنش حماس و جهاداسلامی به ترور "قلندیا"

دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 455862
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در واکنش به شهادت ۳ فلسطینی در اردوگاه «قلندیا» و تخریب منازل عاملان استشهادی اعلام کردند این اقدامات که نمونه عینی تروریسم اسرائیلی است، اراده ملت فلسطین را سست نخواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جنبش حماس اعلام کرد جنایات رژیم صهیونیستی در اردوگاه «قلندیا» اراده ملت فلسطین را سست نخواهد کرد.

حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: کشتار «قلندیا» نمونه عینی «تروریسم اسرائیلی» است و جامعه بین‌الملل باید سیاست دوگانه خود متوقف کند و مسئولیت تروریسم اسرائیلی را بر عهده بگیرد، رژیمی که در رأس تروریسم و شر در جهان قرار دارد.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهل و هفتمین روز انتفاضه) برای تخریب منازل عاملان استشهادی به قلندیا یورش بردند که در درگیری های گسترده ۳ فلسطینی شهید شدند و منزل یک عامل استشهادی تخریب شد.

* جهاد اسلامی: سکوت بر جنایات صهیونیستی، تشویق به قتل بیشتر فلسطینی‌هاست

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز این اقدام را نمونه جدید تروریسم صهیونیستی توصیف کرد و گفت: این تروریسم تمامی شر‌ها را در جهان تغذیه می‌کند.

این جنبش افزود: سکوت بر جنایات صهیونیستی و عدم مجازات رهبران رژیم اشغالگر، تشویق به قتل و کشتار علیه ملت فلسطین است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *