دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۹

روحانی از خیر سفر به اروپا گذشت

شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 455399
روحانی گفت: تروریست‌ها در برابر اراده همه ملت‌ها و دولت‌ها هرگز موفق نخواهند شد.
روحانی از خیر سفر به اروپا گذشت
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور روز شنبه در تماسی تلفنی با "ماتئو رنتزی" نخست‌وزیر ایتالیا، با اشاره به حوادث تروریستی در پاریس و ضرورت یک‌پارچگی و تمرکز بر مبارزه با تروریسم، ابراز امیدواری کرد سفر به رم با توجه به هماهنگی‌های وزرای خارجه دو کشور به زمان مناسب‌‌تری موکول گردید.

وی توسعه و گسترش روابط دو کشور را به‌نفع دو ملت و منطقه عنوان کرد.

رئیس‌جمهور به ضرورت مبارزه مشترک با تروریسم پرداخت و با اشاره به شهادت ۱۷هزار ایرانی توسط گروهک‌های تروریستی گفت: ما می‌دانیم که فعالیت‌های تروریستی تا چه‌اندازه نفرت انگیز و دهشتناک است اما در عین حال مطمئن هستیم که تروریست‌ها در برابر اراده همه ملت‌ها و دولت‌ها هرگز موفق نخواهند شد به اهداف خود دست یابند.

"ماتئو رنتزی" نخست‌وزیر ایتالیا نیز در این تماس تلفنی با تأکید بر اینکه کشورش آماده گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها است، گفت: ایتالیا همچنان در انتظار سفر رئیس جمهوری ایران است و امیدوارم که این سفر هرچه سریعتر انجام پذیرد.

نخست وزیر ایتالیا با اشاره به دلایل قابل درک تعویق این سفر، گفت: ما خواهان گسترش روابط تهران ــ رم هستیم و همه زمینه‌ها برای گسترش این روابط مهیا است.

وی با اشاره به ضرورت مبارزه مشترک با تروریسم تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در مبارزه با تروریسم ایفا می‌کند و ما باید کنار هم و متحد، با گروه‌های تروریستی مبارزه کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باشه
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
روحانی لغو کرده !!!!!؟ نه خیر برادر من فرانسه لغو کرده وگرنه این آقایان برای چند دیدار تحقیر آمیز با سران اروپا حاضرند همه چیزشان را بدهند
نه دیگه از جونش که نمیگذره....ترسیده در بلاد کفر شهید شود!!!!!!!!!!!!
یا ثارالله
یاد سفر نیویورک و شهدای منا برام زنده شد...
Iran, Islamic Republic of
از رئیس جمهور خودمان توقّع داشتیم بیش از این شجاع باشد و با یک بمب گذاری در استادیوم فوتبال که هیچ ربطی به مراکز دولتی سیاسی ندارد منافع ملت را به تعویق نیاندازد!!
maan
با سلام
بایستی تیتر می زدید:
به علت نا امنی در فرانسه(حربه ای که اروپائیان برای سال ها، جمهوری اسلامی را با آن بایکوت می کردند)، سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به اروپا(ایتالا و فرانسه) به تعویق افتاد.
ح
Iran, Islamic Republic of
ان شا الله این اتفاق از الطاف خفیه الهی برای مملکت ما باشد.
ناصر
از خروج میلیونها دلار ارز جلوگیری شد کار خوب دولت در صرفه جویی ارز.
خاک تو سرتون با این تیتر زدنتون ... !