چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

جاسوسی آلمان از لوران فابیوس

چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 454985
دستگاه اطلاعات خارجی آلمان، در آخرین جاسوسی‌های خود، مکالمات تلفنی وزیر خارجه فرانسه و برخی از سازمان های جهانی و بین المللی را رصد کرده است.
به گزارش جهان، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "خبرگزاری فرانسه" نوشت؛ "رادیو برلین" امروز –چهارشنبه- فاش کرد دستگاه اطلاعات آلمان از "لوران فابیوس" –وزیر خارجه فرانسه- جاسوسی کرده است.

این رادیو بدون اشاره به منبعی خاص، اعلام کرد: "دستگاه اطلاعات خارجی آلمان، در آخرین عملیات جاسوسی خود، مکالمات تلفنی "فابیوس" را رصد و علاوه براین، از دادگاه بین المللی-جنائی "لاهه،" "یونیسف،" "سازمان بهداشت جهانی،" "رادیو صدای آمریکا" و حتی بسیاری از مؤسسات اروپایی و آمریکایی، جاسوسی کرده است."

برخی دیگر از رسانه های آلمان، در ماههای گذشته فاش کرده بودند سرویسهای اطلاعات خارجی این کشور از برخی کشورهای متحد آلمان، همسو با منافع خود یا منافع همتای آمریکایی خود یعنی آژانس امنیت ملی آمریکا (ان‌اس‌اِی) جاسوسی کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *