يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

سرقت مرگبار در مشهد +عکس

چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب: 452502
امروز صبح ساعت ۱۰، در خیابان مفتح در منطقه طلاب شهر مشهد ۳ سارق به یک طلافروشی به نام نگار حمله ور شدند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،‌ امروز صبح ساعت ۱۰، در خیابان مفتح در منطقه طلاب شهر مشهد ۳ سارق به یک طلافروشی به نام نگار حمله ور شدند.

۲ نفر از سارقان که به اسلحه کمری، وینچستر و چاقو مجهز بودند قصد سرقت طلاجات داخل مغازه را داشتند که با مقاومت صاحب طلافروشی مواجه می‌شوند.


طبق گفته شاهدان عینی: این دو دزد بی‌رحم با ضربات چاقو صاحب طلافروشی را از پای درآورده و با سرقت مقدار ۲.۵ تا ۳ کیلوگرم طلا توسط یکدستگاه خودروی پراید از محل متواری می‌شوند.


پلیس پس از حضور در محل و گردآوری اطلاعات اولیه و عکسبرداری از صحنه جرم متوجه شد که صاحب طلافروشی پسری ۳۵ ساله و از اعضای اتحادیه صنف طلافروشان مشهد بوده است.

گفتنی است، مرحوم مجیدی (صاحب طلافروشی) قرار بود پس از ایام ماه محرم و صفر در مراسم خواستگاری شرکت کند و زندگی مشترکی را با دختر موردعلاقه‌اش آغاز کند.


لازم به ذکر است، در طلافروشی مورد سرقت ۲ شریک با یکدیگر فعالیت می‌کردند که زمان حادثه تنها یکی از آنان در مغازه بوده است.

سرهنگ حجت‌الله نیک‌مرام فرمانده انتظامی مشهد درباره این اتفاق گفت: پلیس تحقیقات خود را با کارآگاهان زبده آغاز کرده و خوشبختانه ماموران تاکنون به سرنخ‌هایی خوبی رسیده‌اند و به دستگیری افراد تبهکار نزدیک شده‌اند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *