چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۱

تغییر راهبرد انقلابیون یمن درجنگ باعربستان

چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 452465
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از تغییر راهبرد ارتش و کمیته های مردمی این کشور در جنگ با عربستان و مزدورانش پس از انتقال عناصر گروه های تروریستی به شهر عدن خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از میزان، "شرف غالب لقمان" با اشاره به اینکه فرماندهی نظامی و امنیتی یمن در صدد تغییر راهبرد در مقابله با تجاوز عربستان است، گفت: عملیات انتقال عناصر وابسته به شرکت "بلک واتر، النصره، داعش و القاعده" و دیگر گروه های تروریستی به استان عدن نشان دهنده این است که مزدوران سعودی در جنگ با ارتش و کمیته های مردمی یمن ناتوان هستند.

وی با بیان اینکه انتقال تروریست ها به عدن با هدف ارتکاب جنایت علیه شهروندان و مخالفان تجاوز و سلطه عربستان بر شهرهای جنوبی یمن صورت پذیرفت، تاکید کرد: ارتش و کمیته های مردمی و همچنین ملت یمن برای مقابله با عناصر تروریست و مزدور در آمادگی کامل به سر می برند.

سخنگوی نظامی ارتش سوریه روز سه شنبه اعلام کرد که هواپیماهای ترکیه، قطر و امارات صدها تروریست تکفیری گروه داعش را از سوریه به یمن منتقل کرده‌ اند.

سرلشکر علی میهوب گفت: در پی حملات هوایی روسیه که مواضع داعش را در سوریه هدف قرار می‌دهند، دو هواپیما از ترکیه، یک هواپیما از امارات متحده عربی و یکی از قطر ۵۰۰ تروریست داعش را که در حال فرار بودند به یک فرودگاه در شهر بندری عدن در یمن منتقل کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لعنة الله علي آل سعود