کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تغییر راهبرد انقلابیون یمن درجنگ باعربستان

6 آبان 1394 ساعت 15:13

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از تغییر راهبرد ارتش و کمیته های مردمی این کشور در جنگ با عربستان و مزدورانش پس از انتقال عناصر گروه های تروریستی به شهر عدن خبر داد.


به گزارش جهان به نقل از میزان، "شرف غالب لقمان" با اشاره به اینکه فرماندهی نظامی و امنیتی یمن در صدد تغییر راهبرد در مقابله با تجاوز عربستان است، گفت: عملیات انتقال عناصر وابسته به شرکت "بلک واتر، النصره، داعش و القاعده" و دیگر گروه های تروریستی به استان عدن نشان دهنده این است که مزدوران سعودی در جنگ با ارتش و کمیته های مردمی یمن ناتوان هستند.

وی با بیان اینکه انتقال تروریست ها به عدن با هدف ارتکاب جنایت علیه شهروندان و مخالفان تجاوز و سلطه عربستان بر شهرهای جنوبی یمن صورت پذیرفت، تاکید کرد: ارتش و کمیته های مردمی و همچنین ملت یمن برای مقابله با عناصر تروریست و مزدور در آمادگی کامل به سر می برند.

سخنگوی نظامی ارتش سوریه روز سه شنبه اعلام کرد که هواپیماهای ترکیه، قطر و امارات صدها تروریست تکفیری گروه داعش را از سوریه به یمن منتقل کرده‌ اند.

سرلشکر علی میهوب گفت: در پی حملات هوایی روسیه که مواضع داعش را در سوریه هدف قرار می‌دهند، دو هواپیما از ترکیه، یک هواپیما از امارات متحده عربی و یکی از قطر ۵۰۰ تروریست داعش را که در حال فرار بودند به یک فرودگاه در شهر بندری عدن در یمن منتقل کردند.


کد مطلب: 452465

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/452465/تغییر-راهبرد-انقلابیون-یمن-درجنگ-باعربستان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com