دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

تلاش محمود عباس برای توقف انتفاضه سوم

پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 450212
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مسئولیت حوادث در قدس اشغالی را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و اظهار داشت دستگاه های امنیتی فلسطین توانایی مدیریت امنیتی کرانه باختری رود اردن را دارند.
به گزارش جهان، میزان به نقل خبرگزاری سمای فلسطین از رام الله خبر داد، عباس به مقاماتی از کشورهای عربی و آمریکا اطلاع داد دستگاههای امنیتی و نهادهای رسمی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین توانایی تامین امنیت کرانه باختری رود اردن را دارند اما ایفای این نقش در قدس و برخی از شهرک های بزرگ ( شهرک های صهیونیست نشین) دشوار است.

محمود عباس خواستار آن شد تا اسرائیل به سرعت تدابیری را برای بازگرداندن ثبات و آرامش و پایان دادن به کشتار و اعدام نوجوانان و جوانان اتخاذ کند تا دستگاه های امنیتی تشکیلات خودگردان بتوانند مداخله کنند.

وی در بخش دیگری مدعی شد که این خشونت را می توانیم مهار کنیم.

رئیس تشکیلات خودگردان به سیاستمداران و سفرای خارجی گفت آنچه در قدس می گذرد به اسرائیل مرتبط است زیرا تشکیلات خودگردان بر شرق قدس تسلط ندارد در نتیجه نمی تواند در این منطقه تاثیر گذار باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *