جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۶
۶

انتشار روزنامه هتاک به علی(ع) بعنوان ارگان حزب مشارکت 2

يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 444115
روزنامه‌ای که به خاطر انکار ولایت امیرمومنان علیه‌السلام توقیف شده بود، مجددا و به عنوان ارگان حزب بازسازی شده مشارکت منتشر می‌شود!
انتشار روزنامه هتاک به علی(ع) بعنوان ارگان حزب مشارکت 2
به گزارش جهان به نقل از کیهان، روزنامه «بهار» به عنوان ارگان حزب اتحاد ملت منتشر می‌شود. این در حالی است که مراحل قانونی فعالیت حزب‌ اتحاد ملت طی نشده و از سوی دیگر این‌حزب، بازسازی حزب منحله مشارکت می‌باشد.

از سوی دیگر روزنامه بهار با مدیرمسئولی سعید پورعزیزی (از اعضای دفتر ریاست‌جمهوری در دولت اصلاحات) پیش از این به خاطر انکار ولایت امیرمومنان(ع) آن هم در آستانه عیدغدیرخم توقیف شد اما پس از مدتی اعلام شد قاضی پرونده روزنامه بهار را تبرئه کرده است.

نویسنده مقاله روزنامه زنجیره‌ای بهار از اعضای گروهک نهضت آزادی بود که در گذشته با سرلشکر قدر رئیس اداره کل دوم ساواک ارتباط داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن ع
Iran, Islamic Republic of
یکی از تاکتیک هایی که عزیزان تندرو از ابتدای انقلاب تا اکنون استفاده میکنند این است که بجای پاسخ به نقد و نظر افراد، سابقه و گذشته آنها را زیر و رو میکنند و با دادن نسبتهای روا و ناروا شخصیت منتقد را تخریب میکنند. یعنی بجای پاسخ دادن به نقد، نقاد را میکوبند. این تاکتیک از زمان استالین در شوروی ابداع شد و توسط حزب توده به این وارد شد. خواندن این متن هیچ شکی باقی نمیگذارد که روح استالین جانی در کالبد کیهان و جهان و دار و دسته پایداری زنده است.
وقتی قاضی تبرئه کرده
شما چرا کاسه داغ تر از آش میشی
Iran, Islamic Republic of
طاغوتیها شدند روزنامه نگار !?
Iran, Islamic Republic of
آمده اند تا كار ناتمام فتنه 88 را تمام كنند، ولي كور خوانده اند
Iran, Islamic Republic of
چرا هر وقت اصلاح طلبان روی کار میان توهین به مقدسات و لاابالی گری بیشتر میشه.؟؟
منتظر
فقط ادعای آزادی مطبوعات دارن ؛ 9 دی رو توقیف می کنن و این روزنامه های هتاک رو آزاد میذارن !