شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 8 Jun 2024
 
۰

طحان از رسیدن به فینال باز ماند

شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 443877
آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل حریف آمریکایی از رسیدن به فینال باز ماند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان در روز دوم مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان برابر حریف آمریکایی خود شکست خورد تا از رسیدن به فینال باز بماند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۳۷ کشتی‌گیر حضور دارند، عباس طحان در دور اول با جوزف جالوویار از اسلواکی مصاف داد و با نتیجه ۴ بر صفر حریف خود را برد. وی در دور دوم به مصاف ژانگ از چین رفت و در نهایت با حساب ۱۰ بر صفر پیروز شد تا راهی دور سوم شود. طحان در دور سوم با ابراهیم بلوکباشی از ترکیه مصاف داد و با حساب ۱۲ بر ۲ به برتری رسید تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان در یک چهارم نهایی با ماگومد موسی‌یف از قرقیزستان مصاف داد و در نهایت با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل این حریف خود به برتری رسید تا ضمن کسب سهمیه المپیک راهی مرحله نیمه نهایی شود. وی در نیمه نهایی با اسنایدر آمریکایی مصاف داد و در نهایت با نتیجه ۶ بر ۳ شکست خورد تا از رسیدن به فینال باز بماند.

به این ترتیب تیم کشتی آزاد کشورمان در روز دوم مسابقات قهرمانی جهان شانس کسب دو مدال برنز را خواهد داشت.

پیش از این بهنام احسان‌پور از دور مسابقات وزن ۶۱ کیلوگرم حدف شد و علیرضا کریمی راهی دیدار رده‌بندی شد. سید احمد محمدی نیز در روز اول صاحب مدال برنز جهان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *