سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱
حزب الله:

آل سعود در حال گرفتن انتقام از یمن است

چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۰
کد مطلب: 443406
جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای،جنایات هولناک متجاوزان سعودی و متحدانشان علیه ملت بیگناه یمن را به شدت محکوم کرد وآن را نشان دهنده انتقام‌گیری آل سعود از ملت یمن و تاریخشان دانست.
  به گزارش جهان، تسنیم به نقل از شبکه خبری المنار خبرداد: حزب الله لبنان، جنایات هولناک ائتلاف تجاوز سعودی آمریکایی علیه ملت یمن و زیر ساخت‌ها و مراکز حیاتی این کشور را که به انهدام بیمارستان‌ها،مدارس،مساجد و مراکز خدماتی منجر می‌شود، به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است این جنایات تقریبا از لحظه آغاز جنگ در شش ماه پیش ادامه دارد و متوقف نشده است، اما طی دو روز گذشته تشدید شده است، گویی متجاوزان پس از ضربه ای که به نظامیانشان در منطقه الصافر وارد شد، در حال گرفتن انتقام از یمن، ملت و تاریخشان هستند.

حزب الله همچنین بی اعتنایی مجامع انسانی و نهادهای بین المللی همچون شورای امنیت و سازمان ملل متحد در برابر این جنایات مستمر و سکوت آنها در برابر کشتار غیرنظامیان و ویرانی یمن را محکوم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *