پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
«در اعماق خطوط» امشب پخش می شود

فیلمی با موضوع «۱۷ شهریور» در شبکه‌شما

سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 443314
شبکه شما فیلم تلویزیونی «در اعماق خطوط» را همزان با سالروز ۱۷ شهریور روی آنتن می برد که داستانی از یک علاقمند به هنر خوشنویسی است که درگیر مبارزه های انقلابی می شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، فیلم سینمایی «در اعماق خطوط» به تهیه كنندگی علی اکبر بکتاشیان و كارگردانی محمدصادق بکتاشیان داستان هنرمندی را به تصویر می كشد كه در عرصه هنر خطاطی قدم برداشته و در این راه متحمل زحمات و رویدادهای مختلفی می شود.

این فیلم امروز به مناسبت روز ۱۷ شهریور و کشتار مظلومانه هم وطنانمان در میدان شهدا (ژاله سابق) به نمایش درمی آید.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: رسول جوانی است که پدر خود را از دست داده و علاقه مند به هنر خوشنویسی است وی از یزد به تهران می آید تا برای امتحان خوشنویسی ثبت نام کند. رسول نزد سرایدار انجمن خوشنویسان مدتی زندگی می کند و از آقای درگاهی رئیس انجمن، هنر خطاطی را فرا می گیرد. محمود که داماد درگاهی است، از مبارزان و فعالان انقلاب است و در شبیخون ساواک مجروح و راهی زندان می شود. رسول نیز ناخواسته در مظان اتهام ساواک قرار می­ گیرد و در بازداشتگاه شکنجه می شود. او پس از آزادی که قدری پخته تر شده، خطی را به درگاهی ارائه می دهد و این بار برخلاف قبل مورد پذیرش استاد واقع می شود و...

۷۰ درصد این فیلم در تهران و ۳۰ درصد از آن در استان یزد تصویربرداری شده است. بازیگرانی از تهران و همچنین استان یزد در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

بینندگان شبکه شما می توانند فیلم «در اعماق خطوط» را سه شنبه ۱۷ شهریور ساعت ۲۳ شاهد باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *