جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۱
۱
نامزد جمهوریخواه با تاکید بر بد بودن «برجام» برای آمریکا:

رئیس‌جمهور شوم‌اولین‌تماسم‌با نتانیاهو است

دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۵۰
کد مطلب: 440382
«کارلی فیورینا» نامزد جمهوریخواه انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا با توافق بد خواندن «برجام» گفت که در صورت پیروز شدن برای اطمینان خاطر دادن به تل‌آویو در اولین تماس تلفنی‌ به عنوان رئیس‌جمهور با نتانیاهو صحبت خواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک نامزد جمهوریخواه انتخابات ۲۰۱۶ «برجام» را رد و تاکید کرد که باید یک توافق جدید جایگزین آن شود.

«کارلی فیورینا» در مصاحبه با «ان‌بی‌سی» با انتقاد از مواضع دولت اوباما در قبال «برجام» گفت: «اوباما همه قوانین و مقررات مذاکره را در توافق هسته‌ای با ایران نقض کرد. اگر کنگره علیه این توافق رای دهد و توافق را زمین بزند که من واقعا امید دارم آنها(کنگره) این کار را بکنند، بقیه جهان به سمت ادامه مسیر حرکت کرده است».

وی افزود: «چین و روسیه برای مدتهای طولانی خواستار باز شدن اقتصاد ایران بوده‌اند آنها در آنجا حضور دارند و اروپاییها هم هستند در نتیجه ما باید سرازیر شدن پول و منابع مالی را مسدود کنیم».

نامزد جمهوریخواه انتخابات ۲۰۱۶ با تاکید بر اینکه در صورت پیروزی، اولین تماس تلفنی او با نتانیاهو و دومین تماسش با مقامات ایرانی خواهد بود تا به گفته وی در گفتگو با نخست‌وزیر تل‌آویو او را مطمئن کند که آمریکا در کنار اسرائیل قرار دارد.

فیورینا درباره محتوای تماس تلفنی ادعایی خود با مقامات ایرانی خواهد گفت که «من اهمیتی نمی‌دهم توافق شما چه بوده است». او همچنین بر لزوم یک توافق جدید هسته‌ای که به نفع آمریکا است، تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مام امیدواریم کنگره مخافت کنه