چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰
۳

اگر کسالت داشتم چرا شکایت کردید؟!

يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 440337
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: آقای افشارزاده اگر من کسالت داشتم و آن صحبت‌ها را کردم چرا از من شکایت کردید؟
به گزارش جهان، امیر عابدینی در گفت‌وگو با  فارس در مورد شکایت باشگاه استقلال از خودش گفت: من از شکایت آنها استقبال می‌کنم و باشگاه استقلال اگر فکر می‌کند کارش درست بوده حقش است که شکایت کند و من هم اگر حرف‌هایم درست بوده قطعاً از آنها دفاع خواهم کرد.

وی ادامه داد: شاید از این بخش از حرف‌هایم ناراحت شدند که گفتم بزرگان استقلال می‌دانند من چه خدمتی به استقلال کرده‌ام.

عابدینی در مورد اینکه بهرام افشارزاده گفته عابدینی کسالت داشته که آن صحبت‌ها را علیه من کرده، گفت: اول اینکه من علیه او صحبت نکردم بلکه خبررسانی کرده‌ام آیا بهرام افشارزاده در وزارت ورزش سمت ندارد؟ در ضمن اگر من به گفته افشارزاده کسالت داشته‌ام و صحبت کرده‌ام چرا علیه من شکایت کرده‌اند؟ آنها که می‌گویند من در عافیت نبوده‌ام و صحبت کرده‌ام.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متاسفانه این روزا اکثر فوتبالیها کسالت دارند !!!
علیرضا
این عابدینی الان ناراحت که تیمش شانزدهم جدول است آخه سابقه نداشته که پرسپولیس بعد از چهار هفته تیم اخر لیگ باشه. حالا از روی ناراحتی این حرفهای خنده دار را زده. اشکال نداره بگذار این قدر حرف بزنه که خسته بشه.
یک استقلال تو اسیا سرور پرسپولیسیا.
بی طرف
جوجه را آخر پاییز می شمارند ! !!!!!!!فصل قبل هم وعده 2تا جام رو دادید ولی جام که نگرفتید هیچ اسیایی هم نشدید و رفت و برگشت رو به پرسپولیسی که چند فصل داره با بهران دست و پنجه نرم میکنه باخخخخخخخخخخخختید !!!!