سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۱

بی‌برنامگی خودروسازی کار دست وزیر داد

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب: 440105
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازان با بیان اینکه وزارت صنعت هیچ برنامه‌ای برای چگونگی فعالیت شرکت های خودروساز خارجی در پسا تحریم ندارد، گفت:قرار است سه شنبه این هفته وزیر صنعت به کمیسیون صنایع آمده و پاسخگویی سوالات نمایندگان باشد.
به گزارش جهان، علی علیلو در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه هنوز وزارت صنعت برنامه مشخصی را برای چگونگی فعالیت شرکت های خودروساز خارجی در پسا تحریم به مجلس ارائه نکرده است، اظهار داشت: تا کنون وزیر صنعت به صورت پراکنده صحبت هایی مبنی بر رویکرد وزارت خانه برای حضور شرکت های خودروساز خارجی اعلام کرده اما به صورت مستند ما هنوز برنامه ای را مشاهده نکرده ایم.

وی با بیان اینکه به همین دلیل نمایندگان کمیسیون صنایع خواستار توضیح وزیر صنعت شده اند، افزود: قرار است سه شنبه این هفته وزیر صنعت به کمیسیون صنایع آمده و پاسخگوی سوالات نمایندگان باشد.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازان اضافه کرد: در حال حاضر هیچ قرارداد نهایی میان خودروسازان خارجی و شرکت های داخلی منعقد نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به نظر بنده باید استیضاح بشن