پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱
۱

جزئیات زمین خواری "حیران" از زبان پورمختار

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 439993
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس معتقد است عمده تخلفات زمین خواری از کانال مسئولین صورت می‌پذیرد.
به گزارش جهان، پرونده برخورد با مقامات متخلف در«زمین‌خواری»، روی میز کمیسیون اصل ۹۰محمدعلی پور مختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در گفت‌‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بررسی پرونده زمین خواری گردنه حیران در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: سال گذشته در رابطه با تخلف زمین خواری در منطقه گردنه حیران اطلاعاتی بدست ما رسید و ما هم پیگیر نحوه تخلف شدیم و یکسری آمار و گزارشاتی را مبنی بر این موضوع جمع آوری کردیم.

وی با بیان اینکه موضوع زمین خواری در منطقه گردنه حیران موضوع جدیدی نیست افزود: موضوع این تخلف به سال گذشته برمی‌گردد منتها پس از آنکه این موضوع رسانه‌ای شد حساسیت‌ها مبنی بر این موضوع فضای موجود فعلی را شکل داد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در ادامه متذکر شد: این یک واقعیت است که بخش اصلی تخلف صورت گرفته از کانال مقامات انجام شده که باعث تأسف است، لذا مقامات در صدور مجوزات لازم و فراهم کردن امکان اینکه افرادی مرتکب زمین خواری شوند، نقش دارند.

پورمختار با بیان اینکه مقامات باید پاسخگوی تخلفات زمین خواری باشند تأکید کرد: عموما تخلفات زمین خواری از سوی مسئولین و عدم اقداماتشان نشأت می‌گیرد.

رئیس کمیسیون اصل نود ۹۰ مجلس در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، موضوع مبارزه با مسئولین متخلفی که موجبات زمین خواری را برای سوء استفاده کنندگان فراهم می‌کنند،در دستور کار خود دارد.

وی با بیان اینکه قوانین خوبی درباره برخورد با تخلف مسئولین وجود دارد تأکید کرد: بدون شک برخورد قاطعانه با برخی مسئولین از جمله ضروریات است.

پور مختار در پایان خاطر نشان کرد: معتقدم در سلسله نظام اداری باید برخورد با مقامات متخلف مدنظر قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بخش اصلی تخلف صورت گرفته از کانال مقامات انجام شده که باعث تأسف است همه جا همینه