سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

پیگیری سرنوشت کارت سوخت در «ثریا»

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 439535
بررسی مزایا، کارکردها و راهکارهای احیای کارت هوشمند سوخت در برنامه «ثریا» این هفته انجام می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، برنامه ثریا امروز چهارشنبه ۲۸ مرداد و در آستانه آخرین ماه زندگی کارت هوشمند سوخت، بعنوان یکی از مهمترین زیر ساخت های شفافیت اطلاعات در حوزه سوخت و کنترل قاچاق، به بررسی مزایا، کارکردها و راهکارهای احیای این طرح می پردازد.

مهمان این برنامه نیز امیر جعفرپور، مدرس دانشگاه و مدیرکل حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداری‌های وزارت کشور به عنوان کارشناس ویژه است که به همراه مهمانان تلفنی برنامه، محسن روحانی، مدیر کارت هوشمند سوخت و یکی از کارشناسان ارشد حوزه انرژی، در کنار پخش گزارش‌هایی از تاکسیداران و دیگر شهروندان، به پرسش های برنامه پاسخ خواهند داد.

همچنین طرح جدید ﺷﺮﮐﺖ ﭘﺨﺶ ﻓﺮﺁﻭﺭﺩه‌ﻫﺎﯼ ﻧﻔﺘﯽ برای پایش پیمایش سوخت خودروهای سنگین، معرفی و تبیین می شود. در این برنامه از مردم پرسیده شده است: به نظر شما آیا حذف کارت هوشمند سوخت و پایان سهمیه بندی سوخت، سیاست مناسبی در جهت کنترل مصرف می باشد؟ ۱.آری ۲.خیر که می توان از هم اکنون با ارسال عددگزینه مورد نظر به شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۴۳۵ در این نظرسنجی شرکت کرد. برنامه «ثریا» با شعار دیدبانی برای پیشرفت ایران چهارشنبه ها ساعت۱۹:۳۰ به روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

همچنین با ذخیره سازی شماره همراه ۰۹۳۰۰۰۰۱۴۳۵ می توان از طریق شبکه های اجتماعی با این برنامه در ارتباط بود. با عضویت در ربات تلگرامی برنامه «ثریا» با شناسه @sorayatv_bot یا دنبال کردن صفحه رسمی برنامه «ثریا» در اینستاگرام با شناسه sorayatv نیز می‌توان از آخرین اخبار مربوط به برنامه «ثریا» باخبر شد.

برنامه «ثریا» به تهیه‌کنندگی و اجرای محسن مقصودی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که امروز بعد از اخبار ساعت ۱۹ از این شبکه پخش می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *