پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۲

لاریجانی: هشدار رهبری را جدی بگیریم

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 439520
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات هسته‌ای بحثی جداگانه است و ما نمی‌توانیم از تاریخ خود منخلا شویم و ما روش‌های نفوذ آمریکا در بخش‌های مختلف را مشاهده کردیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (۲۸ مرداد ۹۴) گفت: اگر امروز رهبر معظم انقلاب در خصوص نفوذ آمریکا در بخش‌های مختلف فرهنگی- سیاسی و اقتصادی هشدار می‌دهند به خاطر واکاوی تاریخ گذشته ایران است که چه در نیروهای مسلح چه در بین سیاسیون چه در بین فرهنگیان و چه در بین فعالان اقتصادی آمریکا شبکه‌های نفوذ ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: باید این هشدار رهبر معظم انقلاب را یک هشدار واقع‌بینانه و دقیق دانست که در همه شرایط افراد بصیر جامعه نسبت به این مسئله حساس باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئله هسته‌ای و مذاکرات مربوط به آن مسئله جداگانه‌ای است و ما نمی‌توانیم از تاریخ گذشته خود منخلا شویم. ما روش‌های نفوذ آمریکا در بخش‌های مختلف را دیده‌ایم و اقدامات آنها را نسبت به ستیز با اراده ملت مشاهده کرده‌ایم و لذا هشدار رهبری یک هشدار به موقع و سنجیده بود که باید همگان آن را مورد توجه قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
خود محترم اش فهمیده چی گفته این آقا؟!
پهلواني
انشالله كه خداوندريشه منافقين را ازاين كشور ومردم ورهبري شرش را كم كند .كه اگر ازطرف بعضي مسولين بند را به آب نداده بودند الان آمريكا درمقابل ايران زانوزده بود ولي متاسفانه كاري كردند وبه بهانه هاي واهي القا كردندكه تحريم كشور رافلج كرده همه چيز را خراب كردن وگفتند كه با مذاكره تمام مشكلات حل مي شود !!!!آخر با گرگ درند ه مي شود به تفاهم رسيد ؟با چه منطقي ؟مگه پشت پرده خبرهايي باشد كه ما ازآن بي اطلاعيم .كه هستيم.ازقديم گفتند كه كرم ازخود درخت است وگرنه كسي از بيرون نميتواندآفتي به آن وارد نمايد