جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

تداوم افزایش دما دربیشتر نقاط کشور

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب: 439244
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش دمای هوا در اکثر مناطق کشور و کاهش دما در سواحل خزر خبر داد.
به گزارش جهان، احد وظیفه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود، از اواخر وقت امروز و طی روز سه‌شنبه ، درسواحل دریای خزر کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. ولی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، مجددا دمای هوا در این منطقه افزایش می‌یابد. در سایر مناطق کشور نیز همچنان هوای گرم حاکم خواهد بود.

به گفته وی، طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب وقوع رگبار و رعد و برق موقتی و وزش باد نیز در برخی مناطق هرمزگان، جنوب شرق فارس دور از انتظار نیست. وزش باد در شرق و برخی نقاط شمال شرق کشور تداوم خواهد داشت، که روز چهارشنبه، بویژه در منطقه زابل، گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: فردا آسمان تهران صاف در بعدازظهر همراه با رشد ابر در ارتفاعات گاهی وزش باد است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت در این مدت دمای ۴۰ و ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفرخواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *