پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱۰
۱۴
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

سران فتنه باید به عنوان خائن و دروغگو مجازات شوند

اصلاح طلبان هیچ اقدامی در محکومیت سران فتنه نکردند
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 438580
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: گزارشی که سران فتنه به اربابان خودشان دادند علاوه بر اینکه به عنوان خائن به نظام تلقی می‌شوند، برای دروغگوییشان باید جداگانه مجازات شوند.
سران فتنه باید به عنوان خائن و دروغگو مجازات شوند
به گزارش جهان، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌و گو با فارس با اشاره به افشاگری «مایکل لدین» مشاور سابق شورای امنیت ملی آمریکا مبنی بر درخواست سران فتنه از دولت اوباما اظهار داشت: انتشار این نامه بیانگر این است که  جریان فتنه 88 یک اعتراض داخلی و خودجوش به انتخابات از سوی موسوی نبوده است.
 
وی افزود: اگر این اظهاراتی که از قول آن مقام آمریکایی بیان شده درست باشد به جرائم سران فتنه اضافه خواهد شد.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با گذشت سال‌ها از فتنه 88 هنوز این مسئله را یادآوری کرده و ابعاد آن را بیان می‌کنند، لذا این مسئله نشان می‌دهد که افراد داخلی مرعوب با رابطین در خارج ارتباط نزدیک داشته و برای انجام کودتای آرام و مخملی زمینه‌سازی کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند ریشه فتنه در خارج از کشور شکل گرفته و در داخل دیگران به دام افتاده اند البته  در هر صورت خود به دام افتادن افرادی در سطح سران فتنه به هیچ وجه قابل توجیه نیست و نخواهد بود.
 
حبیبی با بیان اینکه همه کسانی که عضو طیف اصلاح طلبان هستند لزوما در فتنه دخیل نبودند، اظهار داشت:‌ ما در بین اصلاح طلبان کسانی را داریم که داخل نظام هستند و قانون اساسی واصل نظام را به طریق اولی قبول دارند و ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را به عنوان فصل الخطاب تلقی می کنند.
 
وی در ادامه یادآور شد: متاسفانه این دسته از اصلاح طلبانی که نظام را قبول دارند هیچ اقدامی برای محکوم کردن سران فتنه نکردند درحالیکه برخی از اینها در جلسات خصوصی رسما ادعای بسیار نادرست یکی از سران فتنه در خصوص تقلب را رد می کنند.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هرگونه تولید و اشاعه سلاح هسته را ممنوع و حرام اعلام کرده است، تاکید کرد: اطلاع دارم که در دوره رهبری حضرت امام(ره) هم  از ایشان برای تولید بمب اتمی سوال شده بود که امام(ره) خیلی قاطع این کار را به لحاظ شرعی ممنوع اعلام کرده بودند.
 
وی افزود: اینکه ایران و نظام اسلامی به دنبال تولید بمب اتم بوده دروغ و اتهام بزرگی است که آنهایی که چنین گزارشی را به اربابان خودشان دادند علاوه بر اینکه به عنوان خائن به نظام تلقی می شوند دروغگویی آنها هم یک مجازات جداگانه دارند.
 
حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: نامه سران فتنه به آمریکایی‌ها قطعا روی مذاکرات هسته ای در آن برهه زمانی تاثیر گذار بوده است چون آمریکایی‌ها هم مایل به شنیدن این دروغ بزرگ بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود بر شما
شکی نیست.
عامل اصلی تحریمهای بی سابقه غرب علیه ایران اصلاح طلبان خاین هستند که اینک مدعی شده اند و سعی دارند با وارونه نمایی قضایا دولت پاک و مظلوم احمدی نزاد را مقصر جلوه دهند باید همه این خاین ها را اعدام کرد
علی
منفی اشتباه بود
آدرس غلط دادن به سمت احمدی نژاد شگرد بی بی سی چی هاست!
Latvia
ما خواهان محاکمه و مجازات سران فتنه هستیم
شما اصولگراها جز دروغ گفتن کار دیگری ندارید ! عامل اصلی تحریم کاغذ پاره خواندن تحریم ها توسط شخص احمدی نژاد بود
Luxembourg
درجواب 1619009:
بنده خدا جای تهمت برگرد به حرف های وزیر خارجه نگاه کن که در مجلس بند موشکی رو گفت نقض قطعنامه سازمان ملل هم انجام بشه اتفاقی نمیفته این ورق پاره فرض کردن نیست؟ یا خودتان رو گول میزنید؟
مهدی
...تحریم ها انجام شده بود که این بنده خدا گفت تحریم ها کاغذ پاره هستند.
وظیفه دشمن، دشمنیه.
مگه توی اوج همکاری و همصدایی شما اصلاحطلبا با آمریکا توی دوم خرداد نبود که ایران رو محور شرارت نامیدند؟ در این صورت باید بگی که عامل اصلی محور شرارت شدن ایران هم رئیس جمهور اسبق بوده.
سید محبوب ما پاک دست ترین مردمان است که اگر نبود صداوسیما تاکنون 1000 مستند درباره اختلاسهای دولت اصلاحات ساخته بود.
ایشان محبوبترین شخصیت در میان قشر دانشگاهی کشور هستند و اقلیت 4 میلیونی نیز بر این محبوبیت واقفند.
بوسجین
اتفاقا" باید بصورت علنی محاکمه شوند تا مردم ببیند که انان خیلی زیرکانه در جلسات خصوصی طور دیگری حرف زدند اما علنا" سکوت کردند تا مردم به جان هم بیافتند و خون انان با ان روش فریبکارانه خیابانها را رنگین کند تا اقایان به قدرت برسند اتفاقا" محاکمه علنی انان می تواند دستاورد بزرگ برای نظام داشته باشد که دیگر کسی جرات نکند فریب کارانه از اعتماد برخی استفاده کنند و مردم را رودر روی یگدیگر قرار دهند زمان ان با توجه به اسناد خارجی و داخلی زیاد است که اقایون نتوانند ان را کتمان کنند
داود
همونجور که دارو دسته احمدی نژاد مجازات شدند اینام میشن
علی
شما شرایط مذاکرات ایران و آمریکا رو قبل و بعد از فتنه مقایسه كنید!!!
شرایط اقتصادی رو قبل و بعد فتنه مقایسه كنید!!!
خیانتی كه موسوی و كروبی و حامیانشان به ملت ایران و كشور ایران كردند حداقل 10 تا 20 سال طول میكشه جبران بشه!!!
شرایط اقتصادی كشور قبل از فتنه به تعادل رسیده بود!!!
ما تو مذاكرات دست بالا بودیم!!!امریكا با غنی سازی 20 درصد موافقت كرده بود و هیچ كدوم از بند های ننگ بار وخفت بار كه در این مذاكرات هست نبود!!!
به نظر من اینا رو نباید محاكمه كرد تو همون زندان های خانگی شون بمونن البته كه زندان چ عرض كنم، قصر!!!چون كمترین حكمی كه براشون ببرن اعدامه و آمریکا همینو می خواد كه یه فتنه دیگری رو شروع كنه!!!
این همه جون برا این دو نفر داده شد كیه كه جوابگو باشه!!!خدا ازشون نگذره...
تا دیروز که تحریم ها رو کاغذ پاره بی ارزش می دانستید حالا مهم شدن ؟ احمدی نژاد نگفت اینقدر قطعنامه صادر کنید تا قطعنامه دانتان پاره شود ؟؟؟
عمار
Iran, Islamic Republic of
علت طلبکار شدن این جماعت از نظام برخورد همراه باعطوفت نظام با اعمال مجرمانه ایشان است.
باید جواب متناسب با جرمشان از مرجع امنیتی کشور میگرفتند .