چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۴

خرازی: «برجام» اسراییل را منزوی کرد

يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 437750
سفیر اسبق ایران در پاریس برنامه جامع اقدام مشترک را نقطه پایان نگاه امنیتی به جمهوری اسلامی در دنیا خواند و گفت: «برجام» موازنه منطقه‌ای را تغییر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نشست بررسی برنامه جامع اقدام مشترک «برجام» دقایقی قبل با حضور محمدجواد ظریف وزیر خارجه، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت خارجه و مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه و با حضور صادق خرازی سفیر اسبق ایران در پاریس توسط سایت دیپلماسی ایرانی در محل روزنامه اطلاعات آغاز شد.

سید صادق خرازی در این نشست مذاکرات هسته‌ای را واقعه بزرگی در تاریخ تحولات سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برشمرد که تاثیرات زیادی بر سیاست داخلی و توسعه همه جانبه ایران خواهد گذاشت.

وی برجام را نقطه پایان نگاه امنیتی به جمهوری اسلامی در دنیا خواند و این توافق را نقطه انزوای رژیم صهیونیستی در جهان برشمرد و گفت: این رژیم منزوی‌ترین ایام خود در عرصه سیاست خارجی را می‌گذراند.

سفیر اسبق ایران در پاریس خاطرنشان کرد: برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) پرونده امنیتی ایران را از میز امنیتی دنیا خارج و آن را غیر امنیتی کرد و باعث شکاف عمیق بین رژیم صهیونیستی و متحدان غربی آن بخصوص آمریکا شد.

به گفته وی برجام موازنه منطقه‌ای را تغییر داد.

خرازی با بیان اینکه ترسیم کمربند امنیتی منطقه بدون ایران امری بعید است، خاطرنشان کرد: دیپلماسی ایران به مثابه قدرت نرم است که در برجام مشهود می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چه رؤياي زيباييييييييييييييييييييييييي!
جوجه رو اخر پاییز میشمارن !!!!!
اخر این برجام نافرجام هستش
ج
Iran, Islamic Republic of
البته الان هم قابل شمارش است که اوباما تهدید سختی کرد و نیاز به جواب دندان شکن دارد که آقا و رهب. عزیز در اولین مناسبت جواب آنرا خواهد داد و ای کاش دولت محترم این جواب محکم را می داد !
شکاف عمیق را چه جوریه که تو میبینی و کس دیگه نمیبینه ؟