سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۱۴

شروط حضور مک‌دونالد در ایران

جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 436122
به دنبال اعلام آمادگی فروشگاه مک‌دونالد برای حضور در ایران بحث‌های گسترده‌ای صورت گرفته مبنی بر اینکه چقدر فروشگاه‌ها و رستوران‌های بزرگ دنیا، امکان حضور در ایران را دارند.
به گزارش جهان ،‌در همین مورد علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف ایران در گفت‌وگو با اقتصادنیوز اظهار کرد: در زمینه حضور رستوران‌های خارجی در ایران منع قانونی وجود ندارد و احتمالا از این پس شرایط برای رقابتی شدن بازار بیش‌تر فراهم می‌شود ولی برای اینکه این نوع رستوران‌ها در ایران بتوانند حضور داشته باشند، نیاز به اخذ مجوزهایی از سازمان صنعت، معدن و تجارت و البته وزارت بهداشت است.

وی اضافه کرد: با این همه هنوز اقدامی جدی هم از طرف مک‌دونالد صورت نگرفته است؛ فقط اعلام آمادگی کرده که می‌تواند در ایران هم به عده‌ای نمایندگی دهد. به نظر می‌رسد که این قیبل اقدامات بیشتر برای سنجیدن واکنش ایران انجام شده و می‌خواهند بررسی کنند که در چه زمینه‌هایی می‌توانند در ایران سرمایه‌گذاری کنند. در مقابل در ایران هم هنوز تصمیمی هم گرفته نشده است. باید اقدامات لازم صورت بگیرد تا در ایران هم بررسی انجام و مشخص شود امکان دادن مجوز برای فعالیت این شرکت‌ها وجود دارد یا نه؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بله دیگه بعد از توافق عزتمندانه! هسته‌ای از تکنولوژی آمریکا مکدونالد نصیب ایران میشه
Canada
مک دونالد آشغاله. هارویز و یا برگر کینگ گزینه های خوشمزه تر و سالم تری هستند.واقعا همبرگرهای مکدونالد مزه ی کاه میده.
امیر
United States
مگه رستورانهای ایرانی چی کم دارن که بریم آشغالهای اونا رو بخوریم که بر اساس برخی اخبار با گوشت گراز و خوک و ... درست می کنن. یعنی ساندویچ و نوشابه هم بشه وارداتی!
Seychelles
ما توانستیم با نچرخیدن سانتریفیوژ قله های جهان را فتح کنیم!
آقای روحانی بعد اظهار نظرهای دولتی های خارج درس خونده باید گفت بورسیه و ما ادریک ما البورسیه!
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید ارز از کشور خارج شود برای همبرگر ؟ حتما می دانید فعالیت مک دونالد یعنی سالیانه میلیون ها دلار از کشور بابت قرارداد فرانچايز نصیب سهام داران صهيونيست این شرکت می کند ؟ واقعا اینقدر لازمه ؟
یوسف
منم خواهان مجوز برای راه اندازی کله پزی های زنجیره ای پرویز سیبیل در آمریکا هستم
مسئولان لطفا رایزنی کنید
اگر كسي مي خواهد نمايندگي بگيرد مشكلي نيست ولي يك سيستم آتش نشاني فعال و حرفه اي كنار مغازه اش بگذارد.!!!
این غذاها گوشتش از کجا تامین میشه؟؟!!!
فاطمه
مرگ بر آمریکا.....مرگ بر اسراییل....تا همیشه تا ابد.
هادى
بخدا همين فست فودهاى داخلي هم بايد جمع بشن يا حداقل تغير كاربرى بدن و سعى كنن غذاهاى سالم و محلى بفروشند اميدوارم مردم و مسئولين نزارن أمثال مك دونالد پاشون به كشور ما باز بشه.
كشور ما فقط برأى سرمايه گزارى تو صنايع و تكنولوژيهاى مهم تشنه هست نه فست فود و اشغالاى ديگه.
شکم پرستان به صف ! بلاخره تحریم داره رفع میشه !
پروانه
خب ديگه به سلامتي و ميمنت همه مشكلات اقتصادي حل شد! فقط مونده بود مك دونالد كه اونم داره پاش به ايران باز ميشه تا بعد از شركتهاي كوكاكولا و نستله و ... جيب صاحبان صهيونيستشو پركنه!!
سید
دولت و ملت ، همدلی و همزبان

ولی دولت هرگز عمل نکرد و با مردم هم دل و همزبان نیست .

ما انقلاب نکردیم برای نان .

عزت و شرف و ناموس ایرانی مسلمان و آزاده باید حفظ شود.

والسلام.
shadi
الان تمام مشکل ما این بود که مک دونالد بیاد ایران که به حمدالله حل شد این مشکل! به جای این کارا فکر مردم باشین که نون خالی رو با بدبختی میتونن تهیه کنن