چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰
۱

مشکل پخش مستقیم بوکس حل شد

سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 434437
جلسه سازمان لیگ بوکس امروز با حضور دبیر فدراسیون، مسئول سازمان لیگ و نمایندگان هیات‌ها برگزار و زمان استارت لیگ برتر بوکس مشخص شد.
به گزارش خبرگزاری فارس،‌ جلسه سازمان لیگ فدراسیون بوکس امروز(سه‌شنبه) با حضور علی دانشمند فرد(دبیر فدراسیون)، فریبرز شمس(مسؤل سازمان لیگ) و نمایندگان هیات استان‌ها در فدراسیون بوکس کشورمان برگزار شد. در پایان این جلسه مقرر شد تا مسابقات در ۲۱ آبان ماه جاری به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

همچنین استان های کرمانشاه، خوزستان، مازندران، کردستان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، گیلان، آذربایجان غربی و توابع تهران تا کنون برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده‌اند.

طبق صحبت‌های رئیس سازمان لیگ،‌ باید برای پخش هر مسابقه از طریق تلویزیون ۹ میلیون تومان هزینه به صدا و سیما پرداخت شود که این مبلغ به سه قسمت تقسیم شده است. برای تامین این ۹ میلیون تومان هر تیم باید مبلغ ۳ میلیون و فدراسیون نیز ۳ میلیون تومان پرداخت کند تا این رقابت‌ها به صورت پخش مستقیم در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اصلا همه چی برعکسه. همه جای دنیا پول به تیمها یا فدراسیون داده مبشه تا حق پخش مسابقه خریداری بشه اینجا برعکسه