چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۹
۳۴
تلاش بی‌بی‌سی برای ماهی‌گیری از شادی جمعی از مردم

پیگیری خط اختلاف پس از شادمانی شب گذشته در خیابانها

چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب: 433560
طبق معمول همیشه بی بی سی فارسی نقش برجسته‌ای در پررنگ کردن خطوط اختلافی دارد و تلاش می‌کند تا شعارهای این جشن عمومی را به سمت تقابل با یک جریان فکری خاص متمایل نماید.
پیگیری خط اختلاف پس از شادمانی شب گذشته در خیابانها
گروه سیاست جهان نيوز ـ در حالی که خبرگزاری‌ها و رسانه‌های داخلی از شادی مردم برای به سرانجام رسیدن تلاش‌های تیم مذاکره کننده هسته‌ای خبر می‌دهند برخی رسانه‌های ضدانقلاب و معاند تلاش می‌کنند تا با پررنگ کردن نظرات منتقدان شادی مردم را به عرصه دودستگی و تقابل تبدیل کنند.

به گزارش جهان، طبق معمول همیشه بی بی سی فارسی نقش برجسته‌ای در پررنگ کردن خطوط اختلافی دارد و تلاش می‌کند تا شعارهای این شادمانی را به سمت تقابل با یک جریان فکری خاص متمایل نماید.

بیشتر رسانه‌‍‌های ضدانقلاب از صبح امروز با قطع برنامه‌های عادی خود تلاش می‌کنند تا افکار عمومی داخل ایران را برای سر دادن شعارهای اختلاف افکنانه در جریان شادمانی شب گذشته ترغیب نمایند.

هرچند همه مردم از این دستاورد خوشحال هستند اما کشاندن پای درگیری‌های جناح‌ها به این دستاورد ملی تنها راه حل مد نظر رسانه‌های ضدانقلاب برای تلخ کردن شیرینی جمع بندی صورت گرفته از مذاکرات هسته‌ای به کام مردم است.

بی‌بی‌سی که در تبدیل کردن شادی ملت‌ها به کانون درگیری سابقه طولانی دارد پیش از این نیز پس از شرکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری دهم نقش موثری برای تلخ کردن این پیروزی به کام مردم داشت. این رسانه تلاش کرد تا با دامن زدن به توطئه توهم کام مردم را از پیروزی حضور بی‌سابقه در انتخابات تلخ کند.

در طول مذاکرات همواره موضع بی‌بی‌سی همسو با طرف غربی درخصوص منحرف شدن برنامه هسته‌ای ایران بود اما با ثمر رسیدن تلاش‌های دستگاه دیپلماسی کشورمان بی‌بی‌سی تلاش می‌کند نه‌تنها خود را در شادی مردم شریک کند بلکه درصدد است تا این شادمانی را مطابق با اهداف اختلاف‌افکنانه خود هدایت نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بی بی سی و شبکه های ضد انقلاب دیگر از سلطنت طلبان حمایت نمیکنند " بلکه از یک جناح خاص در داخل حمایت میکنند.
United States
مگه چه شعاری داده بودن؟
حتما اصلاح طلب مورد حمایتند
اتفاقا از سلطنت طلب ها حمایت می کنند؟!
Romania
جهان نیوز چرا فکر میکنی همه مردم از این توافق خوشحالن؟
چرا باید خوشحال باشیم؟ مگه چی شده؟
نون ارزون شده؟
Russian Federation
مرگ بر BBC
امروز برای سهامداران بورس روز عزا بود .
توفیقی از قزوین
سالی که نکوست از بهارش پیداست
Norway
دستبندهای سبز رنگ رو تو دست فتنه گراها نمیبینی؟
ایرانی
فتنه گران دوباره رسوا خواهند شد.
غارگران بیت المال و حامیانشان رسوا شدند
شادمانی ملت/؟؟نسبت به چی شادمانی کردند ایا واقعا دیروز این ملت بودند که شادمانی کردند یا یه عده فرصت طلب برین عکسها و فیلمهاشو ببینین خودتون گول نزین ملت برای چه باید جشن میگرفتند هنوز معلم نیست چی گرفتیم چی دادیم
Romania
منم موافقم انگار تنها چیزی که مهمه کلید کردن روی عدد۲۳ هستش که همه بفهمن این کار تو این چند ماه اتفاق افتاده ، اینکه چه کاری بوده ، چی دادیم و چی گرفتیم اصلا مهم نیست، اصلا معلوم نیست چی به چیه! خدا خودش این نظام رو از فتنه های پیچیده و حقه ها حفظ کنه، همش به هم دیگه تبریک می گن از هم تشکر می کنن ولی واقعیتش اصلا نمیدونیم برا چی؟ همش می ترسم این هم جزو همون برنامه های پیچیده کلاشهای غرب برای این کشور مظلوم باشه به خدا بعید نیست اینا قبلا امتحانشونو پس دادن هیچ وقت کاری که به نفع شیعیان وتقویت اونا منجر بشه رو قبول نمی کنند مگر که حقه ای پشتش باشه این عصبانیت صهیونیستها و این بعضا نارضایتیشون هم فیلمشونه، همش اداس، انگار بچه گول می زنن
دلالان تحریم ...
زنده باد اصلاحات
حق همیشه با بی بی سی بوده و هست و خواهد بود
United Kingdom
منظورت اصلاحات امریکایی است دیگه؟
محسن
مطمئنی به جلیلی رای ندادی!
شیطون آدم نمیتونه این حرفو حتی درباره خودش بزنه .......خواهد بود !!!!!!
واقعا این تعصب جاهلی از کجا اومده. نکنه........!!!!
نه این وصله ها به شما نمیچسپه فقط ماها از جای خاص هدایت میشیم ....ساندیس میخوریم .....!!!!
شما که ....... .
داداش یا خواهر گلم یا نمیدونی حق یعنی چی، یا بی بی سی که ما میشناسیم با چیزی که شما مدنظرت تفاوت صددرصدی داره...
کسی که خودش رو به خواب زده نمیشه بیدار کرد ...
یکی
Romania
پس حق رو اشتباه فهمیدی ...
دروغگویی، فتنه گری، سیاه نمایی، بی بندوباری اخلاقی و شیطان صفتی از حقوق مسلم بی بی سی هست که مورد تایید دارودستهء خودشون از جمله شما حامی وجیره خوار حقوق شیطان قرار میگیره
توفیقی از قزوین
بااین منش آبروی هر اصلاح طلب بود، بردی وگرنه برای کسی پوشیده نیست صدای روباه پیر (انگلیس مکار) همیشه زمینه ساز خیانت های برزگ بوده که نمونه اش اعلام رمز کودتا ی 28 مرداد 1332علیه مصدق بود
Iran, Islamic Republic of
بی بی سی ، اصلاحات ، پیوندتان مبارک!!!

واقعا متاسفم برای طرز فکرت
بی بی سی ؟؟؟ حق؟؟؟ خواهد بود ؟؟؟
مرگ برجاسوس انگلیسی واصلاحات امریکایی وانگلیسی وصهیونیستی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر انگلیس و مرگ بر بی بی سی
مهسا
Iran, Islamic Republic of
خربرفت و خربرفت و خربرفت
س
Iran, Islamic Republic of
بیچاره صاحب خر بادزدان رقصید و نوشید وصبح داغدار رقص شب گذشته اش شد که خر برفته
بنازم به مولانا و اشاره ی به جای شما به داستان امروز هسته ای ما خربرفت و خربرفت و خربرفت ...........
والله ما تیپ و قیافه هایی رو که تو این جشن دیدیم بیشترشون اکبر بیکاره هایی بودن که از سر علافی و کنجکاوی با ماشین و موتور به اون خیابون خاص شمال تهران رفتند تا کمی وقت بگذرونند و چهار تا زن و دختر بی حجاب ببینند.
ما چیزی از سر خوشحالی توافق ندیدیم. همش قرطی بازی بود.
متن شما عین ایجاد اختلاف و خواسته کشور های غربی است
احدی
شما قبل از اینکه دلواپس جا ماندن از جشن هسته ای باشید اول متن توافقنامه رو مورد بررسی قرار دهید تا لااقل ما هم مانند شما جشن هسته ای بگیریم
علی
پیروزی منطق و عقلانیت بر توهم و بی منطقی مبارک باد
United States
برداران عزيز بي بي سي فارسي بر اساس غريزه و وظيفش داره اين كار هارو مي كنه. حالا شما براي مقابله با اين كار و نشان دادن وحدت و همدلي مردم و مسولين در زمينه توافق چيكار كرده اي !!؟؟؟ايا شما هم با شادي مردم شاد هستيد يا دنبال تلخ كردن كام مردم و پيگيريي امورات جناحي و دعواي هميشگي با هاشمي هستيد !؟
علی
غضنفر BBC رو ولش کن داداش..
همین صدا سیمای خودمون رو بچسب..
تمام بخش های خبری تیتر زده شادمانی ملت در خیابانها...
والا ما موندیم اینا ملت بودن یا اون جماعت روزه دار روز قدس تو اون گرما.
علی
یکی به ما بگه کجای این توافق خوشحالی داره؟ اینکه قبل از شروع مذاکرات در غنی سازی را بستیم بزرگترین امتیاز را مفت به طرف واگذار کردیم؟ یا اینکه ۱۰ تن اورانیوم را که آنهمه هزینه شده برای تولیدش،‌ نابود کردیم؟ تعطیلی فردو یا نابودی اراک؟ سانتریفیوژ نسل ۲ و ۴و ۵و ۶و ۸و را بیاندازیم دور و با نسل ۱ سرکار باشیم؟ تحقیق و توسعه ۱۰ سال محدود شد؟ بازرسی از هرجا و در هر زمان و مادام‌العمر؟ حاصل همه این داده‌های آشکار و بسیاری غیر اشکار، قرار بود لغو تحریمها بشود! آیا این جشن دارد که باید تمامی تعهدات ما را آژانس تایید کند؟؟؟!! به ملت ایران تسلیت عرض میکنم! زمان بهترین افشارگر خواهد بود.