چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۱

ریزگردها این هفته به تهران نرسیدند

سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب: 433363
شاخص کیفیت هوا در تهران روی عدد ۸۵ قرار گرفته و هوا در شرایط سالم قرار دارد و هوای تهران از ابتدای هفته تاکنون تحت تاثیر ریزگردها و گردو غبار قرار نگرفته است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حشمت الله بسطامی، مدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوا از تداوم شرایط سالم در هوای تهران خبر داد و گفت: شاخص کیفیت هوا صبح امروز ۸۵ بوده است و با توجه به اینکه این شاخص زیر عدد ۱۰۰ که حد استاندارد آلایندگی است، قرار دارد، کیفیت هوا در شرایط سالم است.

او گفت: هوای تهران از ابتدای این هفته در شرایط سالم قرار داشته و آنچه موجب شده کیفیت هوا نسبت به هفته گذشته در شرایط بهتری قرار بگیرد این است که تهران از ابتدای این هفته در معرض ورود ریزگردها قرار نداشته است.

بسطامی ادامه داد: در هفته های گذشته ورود گرد و غبار با منشاء داخلی که بر اساس بررسی ها عمدتا برخاسته از بیابان های اطراف تهران بوده تحت تاثیر منفی قرار گرفت و گرمای هوا و قرار گرفتن در فصل گرم و خشک سال در این موضوع و تشدید ورود گرد و غبار به تهران موثر بوده است.

او با بیان اینکه شاخص کیفیت هوا دیروز هم روی عدد ۸۵ قرار داشت، افزود: سه روز است که کیفیت هوای تهران در شرایط با ثبات است و البته پیش بینی این است که به دلیل وزش باد ملایم بدون ریزگرد، شاخص کیفیت هوا فردا پایین بیاید و کیفیت هوا در شرایط بهتری قرار بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *