يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۹
۳۸
ادامه گستاخی‌های آمریکا؛

آماده‌ حمله به ایرانیم!

چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 433296
وزیر دفاع آمریکا در بیانیه‌ای که به مناسب پایان مذاکرات هسته‌ای صادر کرده، به متحدان منطقه‌ای واشنگتن اطمینان داده است که در صورت لزوم آمریکا حاضر است از گزینه نظامی در برابر ایران استفاده کند.
آماده‌ حمله به ایرانیم!
به گزارش جهان، وزارت دفاع آمریکا روز دوشنبه تنها ساعاتی پس از اعلام جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای در شهر وین اتریش، با صدور بیانیه‌ای به صراحت ایران را به اقدام نظامی تهدید کرد.

اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا در این بیانیه به متحدان منطقه‌ای واشنگتن اطمینان داده است که اگر لازم باشد آمریکا آماده است از «گزینه نظامی» در برابر ایران استفاده کند.

در بخشی از بیانیه کارتر آمده است: «ما همچنان آماده‌ایم و موضعمان را حفظ کرده‌ایم تا امنیت دوستان و متحدانمان از جمله اسرائیل را تقویت کنیم، تا در برابر تجاوز از خود دفاع کنیم، تا از آزادی تردد دریایی اطمینان حاصل کنیم و تا نفوذ مخرب ایران را کنترل کنیم.»

وی افزود: «ما اگر لازم باشد، گزینه نظامی را به کار خواهیم بست.»

به نوشته پایگاه خبری هیل، در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «نظامیان ما، از جمله ده‌ها هزار نیروی ایالات متحده در خاورمیانه، با تمام قوا، حضوری قدرتمند در خلیج (فارس) دارند.»

کارتر هفته گذشته نیز در نشست کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفته بود فارغ از نتیجه مذاکرات، وظیفه دارد ابزار حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران را حفظ کند.

پیش از این هم کاخ سفید اعلام کرده بود باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا قصد دارد برای بحث در مورد توافق هسته‌ای با ایران، با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی صحبت کند.

اوباما خود در نطق تلویزیونی‌ای که روز سه‌شنبه و پس از اعلام توافق قرائت کرد، گفت در صورتی که توافق نقض شود، او یا روسای جمهور بعدی آمریکا همچنان تمامی گزینه‌هایی را که حالا برای رویارویی با ایران دارند، خواهند داشت.

به گزارش فارس،با وجود اعلام حمایت واشنگتن از تل‌آویو، نتانیاهو دیروز با صدور بیانیه‌هایی به شدت با توافق اعلام مخالفت کرده و گفت غرب مرتکب اشتباهی تاریخی شده است. وی توافق موقت سال ۲۰۱۳ را نیز اشتباهی تاریخی توصیف کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رئیس پنتاگون شکر زیادی خوردن که همچین حرفی زدن.
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
مرتیکه گاوچران ( وزیر جنگ آمریکا )شما اگه عرضه داشتید که بحران سوریه و عراق و بحرین و یمن را حل می کردید اگه عرضه داشتید که بحران داعش را حل می کردید شما که از عهده چند گروه شبه نظامی بر نمی آیید فکر کردید با گنده گویی های چند گاوچران ملت ایران جا می زنند دولتمردان جنگ طلب آمریکای جنایت کار باید به خوبی بدانند که این ملت 30 سال است که دارد با شما می جنگد چه جنگ نظامی در طول هشت سال دفاع مقدس و چه مقابله با جنگ اقتصادی شما ، شما کوته فکران جنگ طلب هنوز ملت ایران را نشناخته اید و نمی دانید که این ملت خودش استاد رجز خوانی است و از رجز خوانی گاوچرانها کوچکترین دلهره ای به خود راه نمی دهند . بلکه این رجز خوانی ها ما ملت را در ادامه راهمان در مقابله با امپریالیست آمریکا مسمم تر می کند
Iran, Islamic Republic of
بدون تردید اگر آمریکایی‌ها تا الان می‌توانستند از گزینه نظامی استفاده کنند، حتما این کار را تا الان کرده بودند...
الان هم غلط زیادی کردند... فقط دلم به حال روحانی و همفکرانش میسوزه که چرا خام آمریکایی‌ها شدند
حسین
Iran, Islamic Republic of
این نشون میده این توافق بسیار به نفع امریکاست و برای جلوگیری از به هم خوردنش وزیر دفاعش حاضره ایران را به حمله نظامی تهدید کنه که ما بترسیم و همین توافق را بی کم و کاست امضا کنیم. برا همین این همه ذوق کردن. نمی خواهن حالشون گرفته بشه.
توفیقی از قزوین
گزینه نظامی غلط اضافی است که در ایران کسی را نمی ترساند و اگر چنین هنری داشتید وزیر امورخارجه شما لنگ لنگان در هتل کوبورک وین نزدیک به بیست روز بست نمی نشست تا مذاکرات به نتیجه برسد
احمدخواجوند
حتما در توافق آمده بود
امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند هرچه بدبختی است ازسمت نوکران وخائنین داخلی است که جاده صاف کن امریکا هستند.
وقتی نفوذی داشته باشه و راهش هم برای رفت و امد به ایران باز شده باشد چرا که نتونه، بعد از توافق احتمالی اونا با هزار تا چهره میتونن درجاهای مختلف نفوذ کنند.
پس شیطان بزرگ یعنی چی؟ یعنی همین
حالا ظریف جون توی بیانیه هی بگه این فصل جدیدی از امید است ، خوشحال باشه برای بیانه ها و توافق های احتمالی بعدی با اینا.
چقدر مردم ایران خوش باور و ساده انگارن.
شما هم جز اینکه "فرزندان انقلاب" را خائن بپندارید هنر دیگری ندارید
Iran, Islamic Republic of
و آنگاه جواب متقابل را خواهید گرفت علی الخصوص در کشورهایی که قصد حمایت از آنها را دارید.
خالی میبنده محلش نذار
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه تيم ديپلماسي ايران
United States
اينو ميزاريم پاي سوزش توافق يانكي !!!
سید
مرگ بر آمریکا
وجود داری حمله کن جوجه....
France
این روش را در از بین بردن لیبی و عراق به کار بردند . و نتیجه گرفتند یعنی ابتدا اجازه بازرسی های بی حد ومرز از تاسیسات نظامی آن دو کشور را تحت عنوان بازرسی هیای آژانس بدست آوردند و بعد با حمله نظامی به راحتی آن دو کشور را از بین بردند لذا این روش را در ایران می خواهند پیاده کنند . به نظرم در گام اول موفق بودند و ما دلون رو خوش کنیم که آمریکا انرزی هسته ای ما را به رسمیت شناخته !!!!!!!!!!!!! و می خواد تحریم ها را برداره وعده سر خرمن !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
به خدا اینا فریب کارند!
کرمی
حالا جشن بگیرید مگه آقا نفرموده بودن اینا غیرقابل اطمینان هستن،غلط میکنید به ایرا حمله می کنید اگر قدرت حمله داشتید دریغ نمی کردید.
سید دلسوخته
قابل توجه اونهایی که دیشب به عشق م ذ ا ک ر ا ت تا صبح زدند و رقصیدند و خوشحالی کردند
مردم
از آمریکا بعید نیست ، راه دور نرویم با عراق چه کردند.
عراق و با جمهوری اسلامی ایران مقایسه می کنی؟!! تازه الان دیگه جرأت حمله به عراق رو هم ندارند!
این نشون میده نتیجه توافق برای ایران در کل مثبت بوده
اشتباهی مثبت زدم.
البته شوخی بود دیگه به خاطر طنز بهت مثبت دادم
...تمام تاسیسات هسته ای را دادیم ،بالستیکا دادیم، منشور هفتی شدیم که افغانستان هم حاظر نشد بشه،بازرسیهای عراق وار را قبول کردیم،......
چقدر همه چیز خوبه و عالیه و همه چیز مثبته و به نفع ملت ماست
چقدر تیم باهوش و مذاکره بلد و توافق بلد داریم
چقدر کدخدا خوبه و هوا ما را داشته و بهمون حال داده
علی
سگی که زیادپارس وعوعومی کنه گازنمی گیره.شمااگر می توانستید تاالان صدباربه ایران حمله می کردید.عرضه وجرات ندارید.
romina
اقا جان واق واق درسته.پارس اشتباهه.این عربای شیخ نشین اینو میخوان.شما نگید
علی
شمادرست فرمودید،واق واق مناسبتر است.متشکرم.
چرا که نه الان که با این بیانیه دست ایران از تسلیحات و موشک برای سالها کوتاه شده.؟!
علی
بنده ی خدا این تکنولوژی موشکی ایران که الان دراختیار سپاه وارتش است هم زیرتحریم وباتوان داخلی فرزندان این سرزمین به دست آمده وتحریم کنندگان کشور هیچ کمکی نکرده اندوحتی ورودکالاهای مصرف دوگانه راهم تحریم کرده بودند.الان هم به کمک اون ها هیچ امیدی نداشته باشید وفقط به فرزندان همین سرزمین باید اعتمادکرد.
ایرانی
هیچ حمله ای در کار نخواهد بود اینا همش ادعای پوچه،گنده تر از این بارها اومده حرف زده اما میبینید هیچی، اینا بیشتر از ما به میزه مذاکره احتیاج داشتن وگر ن مشکل داشتن بیان مذاکره کنن خود اوباما تو رسانه ها بارها اذعان میکرد هیچ گزینه ای بهتر از مذاکره وجود نداره مگه الکی بیان همینطوری حمله کنن کلی حساب کتاب و براورد میخاد اینا این کارهارو 35 ساله که دارن انجام میدن اما هیچ نتیجه ای نداره ایرانم همینطور که نمیشینه به تاسیساتش هسته ایش حمله کنن مطمئن باشید براشون خیلی گرون تموم میشه
زرشک ! به اینگیلیسی چی میشه ؟؟؟!
سید
بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
رضا
این گزینه نظامی یعنی چه ؟؟؟؟؟
اگر ما را محاصره اقتصادی کنند فرزند رمضانیم
اگر ما را محاصره نظامی کنند فرزند عاشوراییم
حضرت امام روح الله
محمد
جرات دارند حمله کنند تا غرش استعدادهای خفته ما را بشنوند. مادران سربازان آمریکایی از الان برای فرزندانشان تابوت سفارش دهند. منتظرشان هستیم. از رهبر فرمان و از ما پشت سر ارتش و سپاه دفاع از کشور و خرد کردن استخوان درنده خویان آمریکایی و بقیه مهاجمین به دین و کشورمان
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
همه می دانند که هدف از ایجاد داعش نابودی ایران و عراق و سوریه و لبنان بود حالا که این توطئه شکست خورده دارند دنبال بهانه برای حمله مستقیم به این سه کشور می گردند .
و این تهیدی ها هم بهانه ای بیش نیست