يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۷
۶۹
عضو هئیت علمی دانشگاه تهران:

قطعنامه شورای امنیت درصورت توافق فقط برای ایران لازم‌الاجراست/ آمریکا آن را وتو می‌کند

دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 432991
عضو هئیت علمی دانشگاه تهران گفت: درصورت توافق هسته‌ای قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل فقط برای ایران لازم‌الاجراست و آمریکا به دلیل داشتن حق وتو می‌تواند از آن تخطی کند.
قطعنامه شورای امنیت درصورت توافق فقط برای ایران لازم‌الاجراست/ آمریکا آن را وتو می‌کند
به گزارش جهان، فواد ایزدی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برخی از اظهارات مذاکره‌کنندگان کشورمان مبنی بر اینکه قرار نیست پای متن نهایی را کسی امضا کند بلکه شورای امنیت در تایید این متن قطعنامه‌ای صادر خواهد کرد، گفت: آمریکا شهروند درجه یک سازمان ملل است و به علت داشتن حق وتو می‌تواند از قطعنامه تخطی کند اما ایران به عنوان شهروند درجه دو، درصورت تخطی ممکن است با گزینه‌های نظامی هم روبرو شود.

ایزدی با اشاره به اینکه در طول عمر هفتاد ساله سازمان ملل، هیچ قطعنامه‌ای علیه آمریکا صادر نشده است، تصریح کرد: در طول سال‌های متمادی بارها شاهد تخطی آمریکا از قطعنامه‌های سازمان ملل بوده‌ایم ولی تاکنون هیچ عکس‌العملی از سوی این سازمان در هیچ کدام از موارد دیده نشده است و البته دولت آمریکا نیز موظف است به کنگره توجه داشته باشد نه سازمان ملل.

وی در زمینه عدم ارائه جزئیات توسط تیم مذاکره کننده ایرانی اظهار داشت: ظاهرا قبل از اینکه توافقی صورت بگیرد جزئیات در اختیار مردم‌ و مجلس قرار نمی‌گیرد و اگر توافقی صورت بگیرد شورای امنیت قطعنامه‌ای صادر خواهد کرد که ایران موظف به عمل به آن قطعنامه است و مجلس نیز باید آن را بپذیرد.

وی ادامه داد: درصورت صدور قطعنامه، مجلس و ایران موظف به پذیرفتن آن هستند چون در غیر این‌صورت تخطی از سوی ایران به حساب می‌آید. در واقع ایران را در مقابل عمل انجام شده قرار می‌دهند و مجلس ما یک مجلس تشریفاتی خواهد بود و مصوبه آن جنبه تشریفاتی خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عمل انجام شده...
خیلی رنج آوره که حاصل مجاهدت دانشمندان کشورُ انقدر مفت از ما گرفته بشه...
بنده خدا رو ولش کن

ناراحته که مشکل مردم داره حل میشه

حق داره
رضا
مشکل مردم شمایید که همه زندگیشون رو نفس کشیدن و آب خوردنشون رو آویزون توافق با آمریکا و برداشتن تحریمها کردید.
عرضه و جنم کار کردن ندارید میخواید با دلخوش کنکی به نام توافق که آیا تحریمها را بردارند ایا برندارند کار ملک و ملت را جلو ببرید.
بابا خود اقتصاد دادن های دولت میگن کار کشور فقط با برداشتن تحریم ها حل نمیشه. مشکل اقتصاد کشور ریشه ای تر از این حرفهاست.
مملکت سه چهار قرن با طرز فکر قجری اینها که سعادت رو به رحم و عنایت بیگانه دیدن عقب مونده شده ... ما چقدر خواب بودیم که اینها اینقدر مدعی شدن
آقا رضا
فکر کردی من احمدی نژادم..... نه بابا اشتباه گرفتی.
کاش احمدی بودی . ولی حیف یک جو ....
United States
آره بابا بگذارید ما کاسبیمان را بکنیم .
مشکل اقتصاد نیز خود بخود حل می شود .
محمد
من کاری به این دولت و آن دولت ندارم. به موازات همین مذاکرات، یونان هم داشت برای بدهی هایش مذاکره میکرد. کشوری که 320 میلیارد یورو به اروپا و صندوق بین المللی پول بدهکار است. درحالیکه صحبت از بسته ریاضتی و مالیاتی بود؛ با تهدید به خروج از اتحادیه اروپا، نه تنها پرداخت وام هایش را به تاخیر انداخت، بلکه 60 میلیارد دلار دیگر هم وام جدید تصویب شد که اتحادیه اروپا موظف به پرداخت آن شده است. با این وجود نخست وزیر یونان اکنون صحبت از 100 میلیارد یورو میکند و با کمال اعتماد به نفس میگوید بخشی از وامها لازم است بلاعوض شود. چگونه یونان، کشوری کوچک و بدهکار، طلبکار میشود و ایران کشوری بزرگ که طلبکار است و 150 میلیارد دلار اموالش را بلوکه کرده اند، بدهکار شد؟! دلیل این است که یونان از اهرم هایی که داشت بخوبی و به موقع استفاده کرد. چندی پبش، 65 درصد مردم یونان در یک همه پرسی به بسته ریاضتی اروپا نه گفتند. یعنی به خروج احتمالی از اتحادیه اروپا بله گفتند. به واقع اگر مردم و دولت، مقدورات و محذورات را بشناسند و بنابر تصمیم جمعی و براساس منافع بلندمدت ملی و نه منافع زودگذر حزبی و انتخاباتی عمل کنند، نتایج به کام مردمان خواهد بود. آیا مردم و دولت ما مثل مردم و دولت یونان عمل کردیم. آیا در دولت قبل خیلی از دستاوردهای هسته ای یا فضایی که دستاوردی ملی و فراجناحی هستند، تا سطح حزبی هبوط نکردند و از آن ها سوء استفاده نشد و خیلی از مشکلات دیگر که گذشت و باید از آن گذشت که معطوف شدن به آن برای مقبولیت یافتن؛ خود، نوعی سوءاستفاده است. آیا در دولت فعلی دعوت مردم به جشن خیابانی بعد از توافق لوزان (در بحبوحه مذاکرات) و اقتصاد کشور را بیش از حد وابسته به مذاکرات قلمداد کردن، منجر به کاهش قدرت چانه زنی در مذاکرات نشد. ایا عنوان کردن مذاکرات و توافق با غرب بعنوان مهمترین وعده انتخاباتی توسط کاندیداهای ریاست جمهوری، منجر به رو شدن دست ما در مقابل غرب نبود. اینکه بگوییم خزانه خالی است، منافع ملی ما را در خطر قرار نداد. آیا وضع ما ایرانیان از یونانیان بدتر بود. یونان 6 سال است رشد اقتصادی منفی دارد. حتی در یک سال منفی 8 درصد رشد داشت. نرخ بیکاری در آن از 7 درصد به 27 درصد رسیده است. نرخ بیکاری جوانان 70 درصد است. ولی امروز مردم یونان که حقوقهایشان تا 30 درصد کم شده بود و مالیات هایشان افزایش یافته بود و دولت یونان که به واقع خزانه اش خالی بود و بدهکارترین دولت بود، منافع ملی را ارجح تر از منافع زودگذر حزبی و جیب شخصی دانستند. نتیجه این هوشمندی جمعی؛ این شد که مردم یونان هم منافع ملی را به دست آوردند و هم جیبشان پر پول تر شد. مردم و دولتی که جیبشان را بر منافع ملی ترجیح دهند، درنهایت نه جیبشان پرپول میشود و نه منافع ملی محفوظ میماند.
سیاح
Iran, Islamic Republic of
مشکل مردم جریان اشرافی است که در ارتباط با مستکبران ، ملت و مستضعفین را زیر پا له می کند و از بیکاران خبر ندارد برای اینکه هر کدام ۲۰تا شغل دارند
ان طرف لشگر کفر است به پا خواسته
این طرف فتنه ی چهل است که غوغا دارد
خود آقایان گفتند در صورت توافق درصد کمی از مشکلات حل خواهد شد . حل مشکلات موقوف به توافق نیست
حالا به فرض که مشکلی حل نشه
این دلیل نمیشه که یه نظر مسخره رو به عنوان تحلیل به خورد مردم ساده دل و بیچاره بدیم. اسممون هم استاد دانشگاه هست. واقعاً مملکت مسخره ای هست که ایشون استاد دانشگاهش شده
علی
بفرمایید تعارف نکنید!! دانشگاه و کرسی های تدریس تقدیم قدوم مبارک شما!!
نیست که خیلی سواد دارید!!!
Germany
شما چکار به ناراحتی ایشان داری، برو جشن بگیر. اینهمه پیشرفت کرد مملکت ایران در این دو سال اخیر ، اینقدر مشکلات معیشتی مردم حل شد، چرا جشن نمی گیرید؟
خدا رو شکر که تورم افسار گسیخته ای که شما درست کرده بودید متوقف شد. من جشن میگیرم که سود شما دلالهای تحریم قطع میشه. من جشن میگیرم به خاطر بچه هایی که تو دولت شما پدرشون بیکار شد. من جشن میگیرم که ریشه توهم و خیانت تو این دولت زده شد .....
باعث و بانی توافق افسار گسیخته همون سرمایه دارانی بودند که اونو الان به قول شما متوقفش کردند!ولی هرگز ریشه کنش نمیکنن چون به کمک همین تورم و فشار بر مردم هر کیو بخوان رو کار میارن!
حرف بیخود نزن حرف منطقی داره میزنه همین الان هیلاری کلینتون که نامزد دموکراتها در انتخابات میگه توافق ضعیف رو وتو میکنم تازه کلینتون دموکرات وضعیت جمهوریخواهان بدتر اگه 2016 رای بیارن توافق انجام شده با امضای چند وقت قبل آمریکا ا.ل باید کنگره بررسیش کنه ظرف 30 روز نظرش و بده اگه نپذیرفت توافق از نظر آمریکا ملغی میشه تازه از خوان کنگره که گذشت میرسیم به 2016 و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که اگه جمهوریخواهان رای بیارن تمام تازه با سابقه خلف وعده و عهد شکنیی که آمریکا داره هیچ تضمینی برای نقض توافق نیست
شما ثابت کن اصلا توافق مشکل مردمو حل میکنه یا برعکس مشکل رو مشکل میاره؟جنگ میاره!
یکم با مردم همراه بشید. تا کی خودتون رو در مقابل مردم قرار می دهید. آخه این چه تحلیل مسخره ای هست؟؟
تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره؟!!!!!!!!!! بیخود از ما خرج نکن! مردم مای بیچاره هستیم که بهمون گفتید مشکلات به خاطر تحریمه و ما اگه بیایم تحریما رو بر میداریم چون فکر نمیکردید رأی بیارید هی وعده دادید ما هم یک سریمون .. شدیم و بهتون رأی دادیم. گفتید 100 روزه مشکلاتو حل میکنیم اما 2 ساله ما رو سر کار گذاشتید! مگه خودتون نمیدونستید 100 روزه توافق نمیشه؟! تو این 2 سال همش گفتیم دریغ از پارسال از هر چی که نالیدیم باز گفتید به خاطر تحریمه تحریم که باشیم آب هم نداریم! چون خودتون فکر میکردید توافقی نمیشه حالا که میبینید دارید به توافق میرسید خودتون هم تعجب کردید و میگید فقط یک کمی از مشکلات با برداشته شدن تحریما حل میشه!! اینا همه یعنی اینکه از اول دروغ گفتید که مشکلات بخاطر تحریماست ما رو بگو که فریب شما رو خوردیم خوب اگه از اول راستشو گفته بودید ما غلط میکردیم به شما رأی بدیم لااقل به کسی رأی میدادیم که با وجود تحریم یک کاری بکنه.
اگه قرار بود وتو کنه که توافق نمیکرد. بچه من هم این چیزا رو می فهمه
مگه شیطون پای حرفش وایمیسته برادر،چقد سادلوح و خوشبین به دشمن
Iran, Islamic Republic of
بحث سر این نیست که پای حرفش وایسه. بحث اینه که وقتی قطعنامه تصویب میشه یعنی آمریکا رأی مثبت داده و وقتی رأی مثبت داد دیگه نمیتونه وتو کنه. اگر هم قطعنامه تصویب نشه که کلاً توافق باطل میشه و هممون برمیگردیم سر جای اولمون ولی حالا پرچم ما بالاس (آقای ایزدی لطفاً برو عقب پشت سر رهبر حرکت کن)
لطفا منتشر کن
از دنیا خبر ندارید به کسی هم که چیزه جدیدی میگه میتازین؟ ساده دل محترم 11 سپتامبر رو تو 60 تا فیلم از 10 سال قبل میگفت. بچه ی شما هم اینو میفهمه؟ همین الان برو فیلم ماتریکس قسمت اولش رو بیار. ببین تو پاسپورت نئو تاریخ انتقضای پاسپورت خیلی خیلی اتفاقی 11 سپتامبر 2001 زده!!! یا کشتار بچه های کودکستان sandy hook رو چند سال قبلش تو یکی از فیلم های بتمن تو نقشه دور اون شهر دایره کشیده در حالی که هیچ ربطی به فیلم نداره یا اشاره بهش نمیشه. برو تو اینترنت بگرد یکم اروم شی بفهمی امریکا روشش چیه. یه فضاسازی میکنه بعدش میزنه زیر همه چی. شیطان بزرگ رو نشناختی هنوز.
شما که شیطان بزرگ رو شناختی

وقتی به قطعنامه ای رأی مثبت دادن یعنی تصویب شده و دیگه وتوش نمیشه کرد. حالا دیدی بچه من بیشتر از شما میفهمه.
اصلا چرا باید آمریکا خودش رو از سلاح تحریم محروم کنه ............
نسیم
اخه نه اینکه همیشه سر حرفها و قولهاشون ایستادن!!!!
نگاهی به سرنوشت عبرت آموز لیبی
دقیقا منم همین کامنت شمارو گذاشتم. ولی عمرا جهان نیوز تایید کنه!!!
قرار بود در حین مذاکره هم تحریم جدید وضع نشه اما یادت میاد چند بار مجدد تحریم شدیم اونم حین مذاکرات؟؟؟ نبایدم یادت بیاد باید از بچت بپری اینم
بنده خدا توافق ژنو مگه بعدش چند دفعه لغو نشد اگه نمیخواد وتو کنه واسه چی خواستار بازگشت خودکار تحریمهاست که روسیه مخالفت کرد تو خودتم این و نمیفهمی چه برسه به بچه ات
Iran, Islamic Republic of
کاش قضاوت تاریخ در مورد ما این نباشد که کم آوردیم...
مردم ما حاضر بودن برای سربلندی کشور و دستیابی به انرژی های نوین باز هم مقاومت کنن...
نه سازش نه تسلیم
نبرد با استکبار
Iran, Islamic Republic of
خدا آخر وعاقبت این بازی سیاسی خطرناک روحانی را ختم به خیر کنه که بدجور برامون نقشه کشیدند
Iran, Islamic Republic of
پس یعنی روسیه هم به عنوان عضو دایم شورای امنیت می تواند خلاف مصوبه تحریم تسلیحاتی این شورا به ایران اسلحه بفروشد !؟
United States
تو دنیای سیاست هیچکس عاشق چشم و ابروی دیگری نیست!
روسیه هم به فکر منافع سیاسی خودشه که چنین اقدامی نمیکنه!
مثلا پول سامانه اس 300 رو گرفته ولی به بهونه قعطنامه های شورای امنیت از تحویل سامانه سر باز میزنه!
این وسط روسیه ضرر کرده یا ایران؟!
چقدر خوش خیالن کسایی که فکر می کنن با این توافقُ همه چیز درست می شه و آمریکا از فردا دست از جنایت هاش برمیداره و رابطه ش با ما دوستانه میشه...
ما ابزارهای خودمون رو دودستی تحویل دادیم و مثل یه بره بی آزار شدیم...
دوستی بره با گرگ!
عاقبتش معلومهُ اگر خدا کمک نکنه...
مهم نيست توافق چي باشه ، شما ها زمين و زمان را زير و رو مي كنيد يك چيزكي ازش در بياريد ثابت كنيد توافق خوبي نبوده.
و اين يك نوع سندرم لاعلاج گروه هاي خود محور و مغروره كه وقتي خودشان در مصدر كار بودند نه تنها مشكلات مردمو حل نكردند بلكه گره هاي زندگيشان را كورتر و پيچيده تر كردند.
شما هم به خاطر اينكه كسي بهت توجهي نداره الكي وقت مارو مي گيري.
برو كشكتو بساب
حالا شروع کنید فتنه انگیزی
این بنده خدا ایراد کار توافق را دلسوزانه مطرح کرده. فتنه انگیزی مال اونهاست که 88 مملکت رو لبه پرتگاه بردند
فتنه گر که شمایید اشتباه مثبت دادم بهت
اﺷﺘﺒﺎﻫﻲ ﻣﺜﺒﺖ ﺩاﺩﻡ
حق کسی که با دلسوزی داره حرف میزنه این جواب شما نیست.
محسن
United States
این آقای عضو هیئت علمی به طور علنی داره میگه فقط خودش به این چیزا وارده، نه کسی که سال‌ها در سازمان ملل بوده و همکاراش.
ببخشید که به تریج قبای هواداران ظریف برخورد گفتن بالای چشم ایشون ابرو
وای وای وای وای....
شما براتت سخته حرفی مخالف رویاهات بشنوی چرا به دیگران تهمت میزنی. مردین جواب منطقی بدین. تو کل ایم کامنت ها جز توهین و تهمت و ارزو چیزی ندارین بگین.
بارها عرض شده که مگه امریکا بیکاره 2 سال مذاکره کنه و 3 هفته وزیرش بیاد تو وین برا امتیاز گیری که بعد بخواد بزنه زیرش؟!
خوب از اول میومد به ایران کلی امتیاز میداد این همه هم طولش نمیداد بعد میزد زیرش.
واقعا بنظرتون این منطقی تر نبود؟!
منطقی ترین کار بازرسی‌های بی حدو مرز دوران خاتمی و بعد سند دروغ درست کردن علیه ایران بود. و آمریکا قطعا بازهم از این منطق استفاده خواهد کرد.
United States
چی میگی حاجی؟ اصلا کامنت منوخوندی؟ ضمنا خوب همهدانشمنداتودوره احمدی نژاد ترور شدنا
م
United Kingdom
حالا اگر تن به این ذلت ندیم باید چکار کنیم که اگر تن به ذلت دادیم نمی تونیم ان کار ها را انجام بدهیم ؟ مثلا مراکز هسته ای ما تعطیل می شود . تحریم ها لغو نمی شود . خوب یا علی . همون کارها را همین حالا شروع کنیم . در مورد تعطیلی مراکز هسته ای فرض می کنیم خودمون تا مدتی چون محصول تولیدی را داریم تعطیلش کردیم اما در مورد رشد اقتصادی و تولید بسم الله شروع کنیم . معطل چی هستیم . عزیز آقای ایزدی نگران نباشید ما تو هر وضعیتی می تونیم مثل وضعیت فعلی عدم توافق ومذاکره نکردن زیر همه چیز بزنیم واین مذاکره فقط امتحان کردن یک راه دیگه غیر از وضعی تن در ندادن به مذاکره است
این اقا داره خودشو منفور می کنه ...
طرفداری از حق همیشه هزینه داره وفقط مردان مرد هستند که حاضرند بهایش را بپردازند.
فرهاد
من دلواپس نیستم ولی تحلیل های اقای ایزدی ومحمدی واقعا دقیقه.بایدواقعیت روپذیرفت که کنگره ی امریکا به هیچ وجه به توافق رای نخواهدداد اگر وتوی اوباما موفق باشد دست کم این احتمال وجوددارد که رییس بعدازاوباما توافقنامه را زیر پا بگذارد یا از کجا معلوم که بعداز منقضی شدن توافقنامه دورییس بعدازاوباما دبه نکندوبازی درنیاورد ان موقع نه کری ونه اوباما کاره ای نخواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
عزیزم اقای ایزدی و محمدی اروزهایشان را بیان میکنند نه تحلیل میکنند
رامين
Iran, Islamic Republic of
اصل‏ هفتاد و هفتم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران:
«عهدنامه‏ ها، مقاوله‏ نامه‏ ها، قراردادها و مؤافقت‏ نامه‏ های‏ بین‏ المللی‏ باید به‏ تصویب‏ مجلس‏ شورای‏ اسلامی‏ برسد.»
مخالفت یعنی چی؟؟؟
یعنی دوباره فتنه؟؟
این آقای استاد به جای اسراییل حرف می زند وقدرت آمریکا را به رخ می کشد.
یعنی شما هم نظرت اینه که قطعنامه ها کاغذپاره است؟ خود شماها بد و بیراه نمی گفتید به کسی که این حرف رو زد؟
یک بام و دو هواتون رو برم
مثبت مثبت اشتباه منفی دادم
وقت شناس
تاحالا که دولت بصراحت ازمتن ومحتوای دقیق توافقات ژنو ولوزان، مردم ونمایندگان رادرجریان کارقرارندادندواگرغفلت شوداین پیش بینی جناب ایزدی میتواندمحقق گردد.بهرحال برخلاف اظهارنظربرخی دوستان برعلیه کارشناس مذکورآقای ایزدی باخلق وخوی آریکاییها وسیاستمداران و حقوق بین المللآشناترند.حداحفظش کنه بالاخره ایشون هم مثل خیلی هادغدغه داره نگرانه که کلاه سرمون نره.
چرا بحث و جدل مي كنيد دوره احمدي نژاد ميلياردها تومان درامد نفتي داشتيم رفاه مردم چقدر بالا رفت كه حالا با توافقنامه مشكلات ما حل بشود. خانه از پاي بست ويران است.
حاشین
این مجلسی که ما داریم با هر توافقی که دولت قبولش داشته باشه موافقه، این نوع از توافق فقط برای مجبور کردن کنگره اس...
مجید آقا
بسم الله الرحمن الرحیم
اگر چنین اتفاقی بیفتد باید به مذاکره کنندگان و دولت تبریک گفت و به مکانیزیمی که کشور ما تنظیم کرده است تا چنین کار ابلهانه ای صورت بگیرد.
آنچه که شاید از این هم مهمتر باشد این است که بسیاری از مسئولین کشور و مردم فراموش کرده اند که همین آقایان در دولت خ... تمام تاسیسات اتمی کشور را که هنوز یک جنین بدنیا نیامده بود تعطیل کردند و کلیدش را همین آقا که امروز رئیس دولت است به سه کشور اروپایی داد و مشکلات کشور همینی بود که هست چرا؟
فساد فساد و فساد از داخل همین مدیریت است نه از خارج و مردم و این بازیهای سیاسی فقط برای دور کردن مردم از واقعیت است تا باز هم چند سال دیگر به همین منوال یک گروه خاص سیاسی به نان اصلاح طلب( بخوانید ...) حکومت کنند و چند سال بعد ...
ناشناس
خودتان میگویید قطعنامه شورای امنیت ، یعنی 5 عضو اصلی که امریکا هم جز آن میباشد رای مثبت داده است پس کی وتو خواهد کرد؟
وحید
Romania
والله والله والله مشکل آمریکا با ایران انرژی هسته ای نیست اسلام ناب محمدی (ص) است. مطمئن باشید طرف مقابل بعد از توافقنامه به شیوه های مختلف بین المللی از جمله حق وتو و ... از زیر بار تعهدات خود شانه خالی خواهد کرد.
این دلواپس چقدر منفیه.اه اه اه
ما ازخدامونه توافق بشه اما حتی اگر توافق شد آمریکایی ها توان بیشتری دارن تا قرارداد را به نفع خودشون مصادره کنن و تفسیر مورد نظر خودشون رو اجرا کنن. هرکی به توافق بدبین بود مخالف توافق نیست خوشخیالی بیهوده برای چی؟؟ آقایونی که هرکی نظر واقع بینانه تر بیان می کنه میترسین بدونیم هیچ کس مخالف توافق نیست اما شما شک دارین آمریکا ابرقدرته؟ شک دارین حق وتو داره؟؟ شک دارین منافعش رو به همه چیز ترجیح میده؟؟؟ پس اگه لازمه شد به ما از پشت خنجر هم میزنه
سلام جناب آقای ایزدی اگر چه ممکن است بخشی از بدبینی شما بجا باشد .پس اگرقطع نامه های شورای امنیت اینقرر نافذ است چرا زمانی که دولت قبل کاری کرد تا مشمول بند هفت بشویم چیزی نگفتید و راهنمایی نکردید .حالا برای خروج از این بند باید این همه به زحمت وخسارت بیفتیم
مهدی
خدا بخیر کند