دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
۵

تمسخر احمدی‌نژاد توسط حامی مشایی!

سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 429568
"{مشایی}خوش تیپ هم که هست(خنده). ممکن است بگویید این فضیلت در احمدی نژاد نبود ولی در مشایی هست(خنده)"!
به گزارش جهان به نقل از شهر، رسانه‌های جریان انحرافی که این روزها سعی دارند رئیس دولت قبل را از بایکوت رسانه‌ها و اخبار خارج کنند، اقدام به انجام گفت‌وگوهای متعدد و تکراری با دوستداران رحیم مشایی کرده و در بسیاری از مواقع، خود نیز احمدی‌نژاد را مورد تمسخر قرار می دهند.

روز گذشته یکی از این سایت‌های منتسب به این گروه در گفت‌وگو با بهمن شریف زاده روحانی نزدیک به مشایی از زبان وی نوشت: "بنابراین پاسخ سوال شما که آقای مشایی را شایسته ریاست جمهوری باشد این است که ایشان فوق العاده است. ویژگی‌هایی که یک رئیس باید داشته باشد از خوش فکری و سعه صدر و باز بودن و عمیق بودن و… دارد و فرد برازنده‌ای است"

البته این فرد در ادامه سخنان خود تملق و چاپلوسی از مشایی را به حد اعلای خود رسانده و می‌گوید:‌

- مشایی می‌تواند محبوب مردم جهان شود.

- من مرید کسی نیستم، من دوستدار و برادر آقای مشایی هستم.

- هرکسی که آقای مشایی را دیده و با ایشان حرف زده او را پسندیده است. ایشان فکر خوب، مهر فراوان و اندیشه عمیق، روشن و بازی دارند، فردی معتقد هستند. همه چیز در وجود او جمع است. آقای مشایی فردی با فکر باز است و آن بسته بودن که در برخی طیف ها و جریان های سیاسی می بینیم در او نیست. به آسانی می تواند با مردم جهان مرتبط شود و حتی محبوب مردم جهان شود. ایشان فردی پایبند به موازین است. از نظر من فردی مقبول هستند.

- آقای مشایی هم از حیث مدیریت فردی قابل توجه است و زیرکی و فتانت دارند، فردی عمیق و روشن هستند.

- معتقدم مشایی فرصت بسیار مهم برای کشور ما است که بتوانند با جهان ارتباط برقرار کند.

- یک زمان فردی می‌گوید با همه ادیان و مسلک ها و افکار ارتباط برقرار کنیم ولی همین فرد خلق و خویی بسته و تنگ و متعصبانه دارد که به کسی راه نمی دهد ولی مشایی در مهر غوغا می کند.

- من مسحور منطق و اخلاق مشایی شدم.

- برخی حرف‌های شهید آوینی شبیه حرف‌های مشایی است.

- مشایی همانند باکری و همت یکی از همان معجزه‌های امام است، مگر این حرف بعیدی است؟!

- مشایی می‌آمد مردم حتما به او رای می‌دادند.

این‌ها بخشی از مشایی، مشایی گفتن‌های این فرد در مصاحبه روز گذشته خود است که تقریبا نزدیک به ۶۰ مرتبه اسم مشایی را در مصاحبه بر زبان جاری کرده است. این فرد که البته مدتی را به دستور مقام قضایی در بازداشت بوده تا جایی در تملق مشایی پیش می‌رود که می‌گوید حرف‌های آوینی شبیه مشایی است و به این هم بسنده نمی‌کند که بگوید صحبت‌های مشایی شبیه حرف‌های آوینی است.

گفتنی است نامبرده در این مصاحبه برای تایید مشایی به تمسخر چهره احمدی‌نژاد نیز می‌پردازد و می‌گوید: "{مشایی}خوش تیپ هم که هست(خنده). ممکن است بگویید این فضیلت در احمدی نژاد نبود ولی در مشایی هست(خنده)"!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدي از مشهد
سلام عليكم
زنده باد دكتر احمدي نژاد
دیگه به خودزنی رسیدن اطرافیان دکتر
راضیه
اتفاقا نظر ماهمینه که شما مسحور ایشون شدید وعقل را کاملا تعطیل کردید کسی که رهبر انقلاب حتی معاونت ریاست جمهوری را شایسته ایشان نمی داند چطور می تواند چهره جهانی شود شما سحر شدید مردم عاقلانه چشم به دهان رهبرشان دوخته اند
مرتضی
خدا کند اینها از احمدی نژاد جدا شوند
United States
چقدر بیچاره اید. ما احمدی نژاد ومشایی را با هم دوست داریم