سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۱

بزرگترین آرزوی بانوی ایرانی قهرمان ووشو

دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 429306
قهرمان کرمانشاهی ووشی جهان گفت: بزرگترین آرزو و انگیزه من برای شرکت در مسابقات جهانی ووشو کسب سومین مدال طلا و تقدیم آن به مقام معظم رهبری است.
به گزارش جهان، مریم هاشمی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به اینکه مسابقات جهانی ووشو بیستم آبان ماه در کشور اندونزی برگزار می‌شود، اظهار داشت: با وجود مشکلات بسیار تلاش می‌کنم تا زمان ایستادن بر سکوی قهرمانی در این مسابقات لحظه‌ای غفلت نکنم و تمرینات خود را به طور مداوم و حرفه‌ای دنبال کنم.

قهرمان کرمانشاهی ووشوی جهان با بیان اینکه هدف تقدیم سومین مدال طلای خود به مقام معظم رهبری انگیزه من را برای حضور در این مسابقات دوچندان می‌کند، عنوان کرد: در وزن ۷۰ کیلوگرم در انتخابیه درون اردویی شرکت کردم و در نخستین دور انتخابی توانستم حریف خود را شکست داده و دومین دور انتخابی نیز سوم مرداد ماه برگزار می‌شود.

هاشمی با اشاره به اینکه در دور قبلی مسابقات جهانی ۸۶ کشور حضور داشتند، افزود: با توجه به معرفی و گسترش علاقمندان به ورزش ووشو در سطح جهان به طور قطع در این دوره از رقابت‌‌ها تعداد شرکت‌کننده‌ها افزایش می‌یابد و رقابت‌ها نیز دشوارتر می‌شود.

قهرمان کرمانشاهی ووشوی جهان درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی از سوی هیئت ووشو گفت: از زمان راه‌اندازی آکادمی ووشو از طرف هیئت ووشو برای مسابقات کشوری انتخابی درون اردویی به منظور ارتقای سطح فنی، تکنیکی و آمادگی ورزشکاران اردوهای تدارکاتی در نظر گرفته می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه به دلیل ماه مبارک رمضان برگزاری اردوهای تدارکاتی به تاخیر افتاده است، افزود: با وجود تقارن اردوها با ماه مبارک رمضان اردوهای تدارکاتی برای ورزشکارن تدارک دیده شده است که از هفته آینده آغاز می‌شود و من نیز سعی می‌کنم برای افزایش بار تکنیکی خود و کمک به ورزشکاران در آن حضور داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه در سال ۲۰۱۱ در ترکیه و در سال ۲۰۱۳ در کشور مالزی موفق به کسب مدال طلا و در سال ۲۰۱۴ موفق به کسب مدال نقره جام جهانی در کشور اندونزی شده است، بیان کرد: سطح مسابقات انتخابی کشور ایران به گونه‌ای است که ورزشکاران با ثابت شدن در این دوره از مسابقات انتخابی در مسابقات آسیاسی و جهانی نیز موفق به کسب مدال می‌شوند.

قهرمان ووشوی جهان با اشاره به اینکه هر ورزشکار حرفه‌ای ممکن است در دوره فعالیت خود با مشکلات جسمانی و روحی روبرو شود، بیان کرد: یک ورزشکار از نظر تغذیه، استراحت و تفریح با خانواده خود متفاوت است و باید به جای سازگاری با شرایط خانواده خود را با شرایط مسابقات مطابقت دهد.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر جز سه ورزشکار کرمانشاهی دارای مدال طلای جهانی هستم، عنوان کرد: با وجود کسب دو مدال طلای جهانی و وعده‌های بسیاری از مسئولان تاکنون هیچکدام از آن وعده‌ها تحقق نیافته و به اندازه مدال استانی نیز برای مدال طلای من و سایر ورزشکاران ارزش قائل نیستند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حد توان امکاناتی را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد که کافی نیست، افزود: هزینه ماهانه مربی، رفت‌و‌آمد و تهیه مکمل‌های غذایی از جمله هزینه‌‌های قهرمانان ورزشی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای چه پست ومقامی دندون تیز کردی خدا میدونه