پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

برگزاری مجمع انتخاباتی کونگ فو

دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 428078
سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مجمع انتخاباتی هیئت ورزشی کونگ فو در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می شود.
به گزارش جهان، حمدالله چاروسایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزشی کونگ فو استان همدان اظهار داشت: برخلاف مجامع انتخاباتی هیئت های ورزشی که اغلب با حضور یک کاندید برگزار می شد امروز شاهد برگزاری یک انتخابات جذاب با حضور هشت کاندید برای تصدی ریاست هیئت ورزشی کونگ فو استان همدان هستیم.

وی افزود: ابراهیم قاسمی، علی کوکبیان، هادی بهاری، علی شیروانی، محمدرضا غلامی، محسن صنمی، کریم زمانی و مهدی گلریزهمدانی هشت کاندیدای ریاست هیئت کونگ فو استان همدان هستند که رقابت سختی برای تصدی این پست دارند.

چاروسایی با اشاره به ریاست این مجمع انتخاباتی گفت: سید عبدی افتخاری مدیر کل ورزش و جوانان استان به عنوان رئیس مجمع و محسن محمد باقرزاده نائب رئیس فدراسیون کونگ فو به عنوان دبیر مجمع در روز برگزاری انتخابات در جلسه حضور دارند.

چاروسایی عنوان کرد: علاوه بر حضور باقرزاده و سید عبدی افتخاری مجمع انتخابی رئیس هیئت کونگ فو همدان با حضور نمایندگانی از ورزشکاران، مربیان، هیئت های شهرستانی و باشگاه های کونگ فو استان در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی شهدای قدس برگزار می شود.

گفتنی است در حال حاضر دهها سبک کونگ فو در حال فعالیت هستند که شاخص ترین آنها تای چی چوان، پاگواچان، هسینگ آی، وینگ چان، چانگ چوان و نان چوان بوده که در ووشو نیز همین سبک ها را بعنوان سبکهای اصلی قرار داده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *