شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱
۱

افتتاح‌طولانی‌ترین پل‌معلق پیاده‌روی‌غرب‌آسیا

شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب: 422863
همزمان با بعثت نبی مکرم اسلام و با حضور معاون رئیس جمهور پروژه طولانی‌ترین پل معلق پیاده‌روی خاورمیانه در شهرستان مشگین‌شهر به بهره‌برداری رسید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، این پل معلق که در خطه زیبا و دل‌انگیز مشگین‌شهر و در پارک جنگلی در جنوب شرقی مشگین‌شهر بعد از ظهر امروز به بهره‌برداری رسید چشم‌انداز زیبا برای حضور گردشگران و مسافران فراهم کرده است.

محمدرضا جهانبانی رئیس هیئت مدیره گروه شرکت‌های تجارت نو ابرار در این مراسم گفت: فاز اول این پروژه امروز در حالی به بهره‌برداری می‌رسد که ما قرار است در قالب این مجموعه امکانات تفریحی، گردشگری، ورزشی و جذاب را برای حضور گردشگران فراهم خواهیم کرد.

وی افزود: منطقه نمونه گردشگری نور سبلان که بزرگترین پروژه گردشگری کشور و در مقیاس بین‌المللی است در سطح هزار و ۳۰۰ هکتار زمین و در منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای مشگین‌شهر واقع شده است.

جهانبانی بیان کرد: این مجموعه شامل پل معلق، متل ، تالار، سایت بالن سواری، کالسکه‌رانی، ایستگاه صنایع دستی، مانژ اسب سواری، رستوران گردان و ویلاهای کوهستانی به همراه تله‌کابین، زمین اسکیت، رستوران و دهکده سلامت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم با بهره‌برداری از این مجموعه میزان حضور گردشگران در این منطقه افزایش یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نيكتا
قرار شده بود ديگر ننويسيم "خاورميانه".

"غرب آسيا" هستيم.