دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰
۱

سگ‌کشی با اسید در شیراز تکذیب شد

دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 418417
رئیس شورای شهر شیراز با انتقاد از رسانه‌هایی که سک‌کشی با اسید را به شهر شیراز نسبت می‌دهند، گفت: این اقدام ناجوانمردانه بوده و تهمت و دروغ بزرگ است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، غلام‌مهدی حقدل عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه سگ‌کشی با اسید در شیراز کذب محض است اظهار داشت: هیچ سند و مدرکی در این رابطه نیست که این اقدام ناجوانمردانه را ثابت کند و کلیپ منتشر شده تنها تهمت و دروغ است.

وی با بیان اینکه این نوع برخورد با حیوانات را محکوم می‌کنیم بیان کرد: در این زمینه بررسی و تحقیق‌های لازم صورت گرفته است اما در شیراز این اتفاق نیفتاده است و نباید آن را به شهرداری شیراز نسبت دهند.

رئیس شورای شهر شیراز افزود: این شهر نسبت به حیات حیوانات اهمیت می‌دهد، و نمونه بارز آن وجود حیات وحش پارک ملی بمو در چند کیلومتری این شهر و کمک مردم در شرایط سخت به حیوانات است.

وی خاطرنشان کرد: شیراز رتبه اول مهمان‌نوازی را دارد و نمی‌دانیم با چه بهانه‌هایی این تهمت را به مردم این شهر روا داشته‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خواستار پیگیری این موضوع و رفع شبهات ایجاد شده توسط مراجع قضایی شد.

حقدل از سخنان خود از جابه‌جایی مکان شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد و گفت: جلسه‌های صحن علنی شورای شهر شیراز از هفته آینده در مکان جدید در بافت تاریخی و فرهنگی شهر تشکیل می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
میدانیم نگران نباشید معلوم است این حوادث از کجا و برای چه آب میخورد.