سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

وقوع جرائم در کشور کاهش یافته است

سه شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 414181
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی ‌گفت: با اجرای طرح‌های نوروزی نیروی انتظامی در کشور، شاهد کاهش وقوع جرم و تشکیل پرونده در کشور هستیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار تقی مهری ظهر امروز در حاشیه بازدید از کمپ‌های نوروزی نیروی انتظامی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از اواخر اسفند سال گذشته تاکنون با اجرای طرح‌های نوروزی پلیس، کاهش ۵ تا ۹ درصدی وقوع جرم و تشکیل پرونده در کشور را داشته‌ایم.

وی افزود: اجرای طرح برقراری نظم و امنیت در تعطیلات نوروز و ارتقاء فرهنگ پیشگیری از وقوع جرائم در جامعه و ارتقاء فرهنگ ترافیک بین مردم سبب کاهش وقوع جرم در کشور شده است.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: نیروی انتظامی در تعطیلات نوروز ۹۴ طرح نوروزی خود را در ۲ حوزه ترافیکی و انتظامی آغاز کرده که خوشبختانه تاکنون در هر دو بخش با کاهش تشکیل پرونده مواجه هستیم.

مهری با اشاره به تلاش ماموران نیروی انتظامی و راهور در تعطیلات نوروزی افزود: شعار سال ۹۴ نیروی انتظامی "آسودگی و ایمنی بیشتر با التزام به اجرای اخلاق، قانون و نظم عمومی" است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه براساس این شعار از ابتدای تعطیلات نوروز امسال با تلاش همکاران و همکاری مردم شاهد ارتقاء فرهنگ نظم و امنیت و ترافیک در کشور هستیم.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی‌ انتظامی کشور گفت: در استان گلستان نیز با اجرای طرح‌های نوروزی در بخش‌های انتظامی و ترافیکی به خوبی شاهد کاهش وقوع جرائم و کاهش تصادفات در محورهای استان گلستان بوده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *