پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
فراهانی خواستار شد؛

لزوم تلاش برای ایجاد فضای آشتی میان احزاب

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب: 409167
دبیرکل موقت حزب ندای ایرانیان گفت: جریانات میانه رو باید فضای آشتی را میان جریانات سیاسی راه اندازی کنند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مجید فراهانی دوشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اصفهان افزود: راه توسعه کشور در عرصه های مختلف اعم از اقتصادی، احتماعی از مسیر وحدت و یکپارچگی نیروها می گذرد و باید همه تلاش کنیم با ایجاد وحدت برنامه سیاسی منسجمی را ارائه کنیم.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص لزوم کارهای تشکیلاتی و گروهی نیز بیان داشت: اعتقاد داریم مردم سالاری و توسعه بدون حرکتهای جمعی محقق نمی شود لذا از هر گونه فعالیت تشکیلاتی و کارهای گروهی باید حمایت کنیم.

فرهانی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری نخستین کنگره حزب ندای ایرانیان نیز اشاره نمود و اظهار داشت: در تاریخ هفتم و هشتم اسفند ماه (پنجشنبه و جمعه) هفته جاری برنامه‌ریزی این کنگره در تهران برگزار خواهد شد.

وی همچنین بیان داشت: همزمان با برگزاری نخستین کنگره این حزب جلسه شورای مرکزی اعضاء منتخب نیز برگزار خواهد شد.

ندای ایرانیان به اصلاحات وفادار است

فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مجموعه ندای ایرانیان به عنوان حزب اصلاح در مشی خود به اصلاحات وفادار است.

دبیرکل موقت حزب ندای ایرانیان ادامه داد: بر همین اساس است که باید بیان داشت در غالب اصلاحات نمی توان حرکت انقلابی را دنبال نمود و اصلاحات به معنای تحول عمیق در رفع مشکلات اقتصادی، احتماعی و سیاسی است.

وی شعار اصلی این کنگره را در سه محور عنوان کرد و گفت: ما ابتدا تعامل و مدارا سپس اصلاحات گام به گام و بعد از آن تحقق توسعه پایدار را در این شعار دنبال کنیم.

فراهانی تصریح کرد: ما اعتقاد داریم تحول با ایجاد یک رابطه دوستان امکان پذیر است.

در همه جناح های سیاسی نیروهای دلسوز حضور دارند

دبیرکل موقت حزب ندای ایرانیان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: ما بر این باور هستیم که در همه جناح های سیاسی نیروهای دلسوز و خدوم حضور دارند و همه نیروها صرف نظر از اندیشه باید بتوانند در چهارچوب قانون اساسی فعالیت کنند تا دولت بتواند از همه آنها استفاده کند.

وی در ادامه بیان داشت: در این حزب اعتقاد اصلی ما به آموزش است با هدف تبادل آراء در خصوص آینده ایران و مشکلات و توسعه و توجه به نقش احزاب میزگردی را در همین راستا در مراسم اقتتاحیه در نظر گرفته ایم.

بنای حزب ندای ایرانیان حضور قدرتمند در انتخابات سال آینده است


فراهانی در ادامه سخنان خود و در پاسخ به خبرنگاران اظهار داشت: بنای این حزب حضور قدرتمند و یک پارچه در انتخابات مجلس در سال آینده است و برای هر ۲۹۰ حوزه کشور کاندیدا داریم.

وی در ادامه در خصوص هماهنگی با جریان اصلاحات در انتخابات نیز بیان داشت: اصلاحات یک تبار تاریخی دارد و ما خودمان موظف هستیم با هماهنگی یک پارچه با سایر گروههای اصلاح طلب حرکت کنیم.

فرهانی تصریج کرد: پیروزی در حرکت هماهنگ و حرکت جبهه ای است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *