چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

۱۰اسفند، آغاز پیش‌فروش بلیطهای نوروزی

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 408606
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: پیش فروش بلیط اتوبوس‌های بین شهری از ۱۰ اسفند ماه آغاز می‌شود.
۱۰اسفند، آغاز پیش‌فروش بلیطهای نوروزی
به گزارش جهان به نقل از فارس،عبدالحسین علی اکبری امروز  اظهار کرد: ما با تشدید مقابله و مبارزه با هرگونه تخلف در مسافرگیری از میادین و هسته مرکزی شهر سعی کردیم در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ با متخلفان برخورد کنیم که در این زمینه هر هفته پرونده‌های تخلفات ارجاع شده و رسیدگی به آنها انجام می‌شود.

وی گفت: این کار با همکاری پلیس و خود شرکت‌های حمل و نقل و مدیران پایانه‌ها به جد دنبال می‌شود و ما اجازه نمی‌دهیم اتوبوس‌های بین شهری بخواهند در غیر از پایانه در ورودی‌ها و خروجی شهر و یا میادین توقف کرده و یا اقدام به مسافرگیری کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل افزود: در شورای ترافیک استان و شهرستان اردبیل اکیپ‌های تلفیقی در این زمینه شکل گرفته تا با رصد به موقع و اقدام میدانی فعالیت‌هایی را انجام دهند تا جلوی این تخلف آشکار گرفته شود و حتی با رانندگان برخورد شده و اتوبوس‌های آنها به پارکینگ پلیس هدایت می‌شود.

علی اکبری تصریح کرد: بر اساس ماده ۱۱ و ۱۲ قانون و مقرارت در این زمینه تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر از رانندگان جریمه شده و یا محروم از ارائه خدمات و سرویس‌دهی شده‌اند.

این مسئول در مورد پیش فروش بلیط های نوروزی از طریق سایت‌ها و به شکل الکترونیکی نیز گفت: پیش فروش بلیط اتوبوس‌های بین شهری اتوبوس از ۱۰ اسفند ماه آغاز می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل ادامه داد: ستاد نوروزی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده فعال خواهد بود و تلاشمان بر این است تا زیرساخت‌های مورد نیاز در فروش الکترونیکی بلیط ها فراهم آید.

علی اکبری عنوان کرد: در سال گذشته ما ۵ هزار فروش اینترنتی بلیط را در ایام نوروزی شاهد بودیم و امسال نیز از ۱۰ اسفند ماه این کار با مراجعه به سایت سازمان راهداری و حمل و نقل انجام می‌شود.

وی در پایان افزود: از ۱۷ اسفند ماه فروش بلیط به صورت حضوری انجام خواهد شد تا هموطنان که قصد مسافرت در ایام نوروز را دارند با مراجعه به پایانه‌ها بلیط تهیه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *