پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱

بالاترین میزان خودکشی در انگلیس

جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۵۵
کد مطلب: 408381
آمارهای جدید بیانگر این است که میزان خودکشی مردان انگلیسی طی سال ۲۰۱۳ میلادی به بالاترین میزان خود طی یک دهه گذشته افزایش یافت.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از راشاتودی گفت: آمارهای جدید بیانگر این است که میزان خودکشی مردان در انگلیس طی سال ۲۰۱۳ میلادی به بالاترین میزان خود طی یک دهه گذشته افزایش یافت. این در حالی است که رکود اقتصادی و افسردگی به عنوان محتمل‌ترین علل اصلی فزونی حوادث خودکشی شناخته شده‌اند

آمارهای دفتر آمار ملی انگلیس نشان می‌دهد تعداد افراد انگلیسی ۱۵ سال به بالا که مرتکب خودکشی شده‌اند طی سال ۲۰۱۳، چهار درصد رشد داشته است.

همچنین نرخ خودکشی در بین مردان میان‌سال به بیشترین میزان خود طی ۳۰ سال گذشته رسیده است. بیشترین نرخ خودکشی در بین مردان ۴۵ تا ۵۹ ساله است که برابر ۲۵.۱ نفر در هر ۱۰۰ هزار است.

در سال ۲۰۱۳، نرخ خودکشی مردان با ۱۹ مورد در هر ۱۰۰ هزار نفر ۳ برابر بیشتر از نرخ خودکشی زنان بوده است.

آمارها بیانگر این است که طی سال‌های ۱۹۸۱ تا ۲۰۰۷، نرخ خودکشی در انگلیس روندی نزولی داشته است، اما از آن سال تاکنون به طور مرتب در حال افزایش است.

در بین کل جمعیت مرد و زن این کشور، منطقه شمال غربی انگلیس با ۱۳.۸ خودکشی در هر ۱۰۰ هزار نفر دارای بالاترین نرخ خودکشی است، این درحالی است که در لندن این میزان برابر با ۷.۹ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *