دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۶
۵۵

چرا رحیمی خود را معرفی نکرد؟/ ماجرای انتقال وی به زندان

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 407672
شاید اتومبیل و تاکسی اوین نبود که دیروز از معرفی خود به زندان طفره رفت تا نهایتا در منزلش آمدند که او را به اوین ببرند. این گمانه‌ای است که وکیل محمدرضا رحیمی آن را تائید کرد.
چرا رحیمی خود را معرفی نکرد؟/ ماجرای انتقال وی به زندان
به گزارش جهان، بالاخره‌ درهای گشوده شده برای معاون اول دولت احمدی‌نژاد بسته شد چون محمدرضا رحیمی به داخل زندان رفت تا پنج سال را در آن سپری کند. این خبر را عصر دیروز پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران منتشر کرد و نوشت: «حکم حبس محمدرضا رحیمی اجرا و نامبرده روز جاری به زندان اوین معرفی شد. با توجه به قطعیت حکم محکومیت محمدرضا رحیمی، معاون اول سابق رئیس‌جمهور دایر بر تحمل پنج سال حبس، سرپرست اجرای احکام دادسرای کارکنان دولت دستور اجرای حکم حبس را از طریق نیروی انتظامی صادر کرد.

بر این اساس مأموران پلیس در تاریخ ۲۶/۱۱/۹۳ با حضور در محل سکونت محکوم علیه، وی را فراخوانده و پس از تفهیم موضوع اجرای حکم، نامبرده جهت تحمل حبس به زندان اوین معرفی شد.» معاون اول احمدی‌نژاد تصور این را هم نداشت که روزی به زندان اوین برود اما سال‌ها قبل که جوانفکر برای گذراندن حکم قضایی به زندان رفته بود، شاید او این فرصت را داشت که در صورت صدور مجوز برای بازدید احمدی‌نژاد از زندان اوین، او هم رئیس‌جمهور وقت را همراهی کند. اگر آن روز رفته بود شاید دیروز غریبانه به زندان نمی‌رفت!

وکیلش چه گفت؟


دیروز پس از انتشار خبر حضور رحیمی در زندان اوین با وکیل او یعنی محمدرضا نادری تماس گرفتیم که از جزئیات انتقال موکلش به زندان خبردار شویم. او هم اطلاعات زیادی نداشت و گفت که از طریق سایت‌ها از حضور رحیمی در زندان مطلع شده اما می‌دانست رحیمی برای روز یکشنبه احضار شده که از این حضور امتناع کرده و بنابراین از در منزلش او را به اوین منتقل کرده‌اند.

متن گفت‌وگوی وکیل رحیمی با روزنامه آرمان را می‌خوانید:

در خبرها خواندیم که محمدرضا رحیمی یعنی موکل شما را به زندان منتقل کرده‌اند.

من هم از همین سایت‌ها و پیامک‌هایی که می‌آید، متوجه ماجرا شدم.

مگر وکیلش در جریان نبود؟

خیر قرار این نیست.

مثل اینکه آقای رحیمی را جلب کرده‌اند و از در منزل برده‌اند؟

من هم همینطور شنیدم، بله. بعدا که تماس گرفتم دیدم همینطوری بوده است.

به آقای رحیمی اطلاع داده بودند که خودشان مراجعه کنند؟

بله.

یعنی آقای رحیمی از اینکه خودش مراجعه کند، تمرد کرده بود؟

نه قرار بود که برود و این کار را بکند؛ آن‌طور که من خبر داشتم.

یعنی هنوز فرصت داشته است؟

نه؛ فرصتی هم نداشته است. یعنی برای روز یکشنبه (دیروز) احضار شده بود.

یعنی با اینکه ایشان احضار شده و چون نرفته بود به منزل وی مراجعه کرده‌اند؟

بله.

درخواست اعاده دادرسی شما به کجا انجامید؟

من درخواست را داده‌ام و در حال بررسی است.


جرم رحیمی

محکومیت معاون اول دولت احمدی‌نژاد از نظر دیوان‌عالی کشور ناشی از ارتکاب دو جرم «ارتشا» و «تحصیل مال از طریق نامشروع» است. ایسنا نوشت؛ شعبه‌ ۱۱ دیوان‌عالی کشور در رابطه با تجدیدنظرخواهی محمدرضا رحیمی- معاون اول دولت احمدی‌نژاد - نسبت به حکم صادره از شعبه‌ ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران اعلام کرده که هرچند از حیث رعایت اصول، تشریفات دادرسی و احراز بزهکاری متهم، رأی تجدیدنظر خواسته صحیحا صادر شده، ولی تطبیق عمل ارتکابی نامبرده با ماده‌ ۴ قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری مبنی بر اشتباه است، زیرا نامبرده در گزینش اعضای شبکه‌ اختلاس، هیچ‌گونه اقدام عملی انجام نداده است.

شعبه‌ ۱۱ دیوان‌عالی کشور ادامه داده که اتهامات محمدرضا رحیمی اخذ رشوه (قبول مال به‌طور غیرمستقیم) و تحصیل مال از طریق نامشروع است که با مواد ۲ و ۳ قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا و اختلاس و کلاهبرداری مطابقت دارد. لذا ضمن رد دفاعیات وکلای متهم و با اجازه حاصله از ماده ۲۵۰ قانون آیین‌ دادرسی کیفری و با رعایت ماده ۴۷ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۷۰ که قانون حاکم در زمان ارتکاب جرم بوده و مساعدتر به حال متهم است و با اصلاح محکومیت ۱۵ سال حبس وی به ۵ سال حبس در رابطه با ارتشا و ۳ ماه و یک روز حبس از جهت تحصیل مال از طریق نامشروع و تائید سایر محکومیت‌های وی از جمله انفصال دائم از خدمات دولتی و دو فقره رد مال جمعا به مبلغ ۲۸میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حق دولت و جزای نقدی معادل ۱۰میلیارد ریال، دادنامه صادره را با اصلاح مذکور، تائید و ابرام می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حبیب
انشا الله با این فتح الفتوح دستگاه قضایی و گزارش لحظه به لحظه محاکمه و محکومیت و انتقال به زندان این مفسد اقتصادی که بطور وسیع توسط رسانه ها اطلاع رسانی شد کللا ریشه هرگونه فساد و... ازجامعه اسلامی سدخته شد و با ورود این فاسد به زندان کشور پاک و گل و گلستان شد و از امروزرشد اقتصادی فوران و تورم به زیرصفر رسیسده و رفاه از سر و کول ملت بالا خواهد رفت .
دانا
رحيمي به خاطر جرمي به زندان رفت كه سالها قبل تر آن را مرتكب شده بود . اما در آن سالها به صلاح نبود كه رسيدگي شود . چون منفعتي به حال هاشمي رفسنجاني نداشت . اما اكنون زندان رفتن او اين پيامها را براي مردم دارد : 1- مردم! اگر چه دوست داريد به اصلاح طلبها راي دهيد چون پيش بيني شان از عدم نتيجه بخش بودن مذاكرات و صداقت آمريكائي ها درست بوده و روحاني به هيچ يك از وعده هايش عمل نكرده . اما اين كار را نكنيد و در انتخابات بعدي به اصول گرا ها راي ندهيد چون معاون اول رئيس جمهورش مفسد اقتصادي است . 2- آقاي احمدي نژاد ! تو هم با ديدن عملكرد بد روحاني براي رئيس جمهور شدن دوباره و رفتن به مجلس تيز كرده بودي اما دست نگه دار چون بايد پاسخگوي معاونت باشي و آبرويت را بردند . لذا كلا اين حركت در اين مقطع فقط به نفع اصلاح طلبها تمام شد . در حالي كه در اصولگرايي و ولايت مداري رحيمي اصولا شك وجود دارد و نامبرده بيشتر يك فرصت طلب سياسي با ريشه هاي علاقه به هاشمي وجود دارد تا چيز ديگر.
اولا ایشون به خاطر دو جرم به زندان رفتند که یکی مال قبل دیگری مال زمان احمدی نژاد بود.
دوما::برفرض اینی که شما میگی باشه...جناب دانا در این صورت هم آقای احمدی نژاد مقصره چون دزد رو مسئول گذاشته...
سوما:همین آقای احمدی نژاد مگه نگفت اگر جرم رحیمی ثابت بشه من عذر خواهی میکنم و میام در صدا سیما و میگم لیاقت مقام رییس جمهوری رو نداشتم؟؟
چهارما: لطفا هر مساله ای رو که پیدا میکنید چرا به هاشمی میچسپونید؟؟
پنجما:الان ایشون مجرمند و محکوم،وطبق قانون میشه اسم ایشون رو به عنوان حرام خور مطرح کرد...وبنابر طبق صراحت قرآن ایشون در جهنمند
پریا
Iran, Islamic Republic of
چرا یه پرونده جمع نمیشه ولی یه پرونده که سیاسی شده و میخان باهاش یکی رو بکوبن که به اونم هیچ ربطی نداشه (دکتر مردمی نژاد) اینقدر زود نتیجه میده و طرف میره زندان
چرا الان که دولت قبل دستش به هیچ حا بند نیست اینکارو کردن و نیز این جرم در دولت خاتمی رخ داده چه ربطی به دولت قبل داره که هی اسم احمدی نژاد میارین
و چرا قوه قضاییه علنی اتهام مطرح میکنه و غیر علنی رسیدگی میکنه و دادگاه برگزار می کنه
اینا همش تناقضه
رزمنده
بر همه اصولگرایان مبارک باشد. دولت پاک وانقلابی ...
United States
بله مبارک باشد از این جهت که خودشان آدم فاسد درون خودشان را محکوم کردند و پیگیر محاکمه اش شدند.
اصلاح طلبان یک نفر از خودشان را نشان دهند که با وجود مفاسد متعدد پیگیر محاکمه اش شده باشند. از کرباسچی بگیرید بیایید تاجناب ژنرال نفت و ... از جمله آنانند که اینها هیچ پیگیری نکرده اند
حسین ف
آقای رزمنده تخلفات رحیمی به اصولگرایان هیچ ربطی ندارد ، ایشان اصولگرا تشریف ندارند شما اگر رزمنده باشید اینرا درک میفرمایید ، گناه هرکس به پای خودش میباشد ، در برابر پرونده کرسنت این پرونده خیلی ناچیز میباشد .
حسین ف
امیدوارم در پرونده مهدی هاشمی نیز قوه قضائیه یک دهم این قاطعیت را داشته باشد
France
اشتباه منفی دادم
خوب حواست جمع کن
اين اشتباهات نابخشودنيه
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
کسی به این زودیا سراغ من نمیاد!
آخه من پشتم گرمه
.
.
.
.
.
مگر حضرت عزرائیل
Iran, Islamic Republic of
بیخود اینو به اصولگرایان نچسبون. عقده هم اندازه ای داره!!
خلاف ایشون در زمانی صورت گرفته که در دیوان محاسبات بودن. اونم در دولت اصلاحات. حالا هی زور بزنید و بگید معاون اول احمدی نژاد.
شادمهر
اگر رحیمی اصولگراست پس انها که به امدنش اعتراض داشتند چی بودند ؟ خودتو به نفهمی نزن
مرتضی
سلام. چه ربطی به دولت داره؟ جرمش مربوط به دوران قبل از سمت معاون اولی رحیمی بوده.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه چسبوندن به اسم احمدی نژاد براتون جذاب تر از اسم رحیمی هست!
احمدی نژاد کف دستش رو بو نکرده بود که رحیمی چنین گندی زده وگرنه هیچ آدم کم عقلی هم چنین اشتباهی نمیکنه اونم پست به این حساسی.
باید پناه برد به خدا که توی چنین سنی که ادم دیگه باید فکر آخرتش باشه چنین کاری نکنه.
چه ربطی داره عامو!!!
ادم مفسد در هر مقام و لباسی باید جوابگوی اعمالش باشه!
Germany
یعنی حتی وقتی هنوز جرمش اثبات نشده نیز باید او را هو جنجال کرد؟؟ حاشا به انصافت
Germany
برای پرونده آقای رحیمی 11 جلسه تشکیل شد که هرکدام از جلسات از 3 تا 5 ساعت طول کشید و در تمامی جلسات وکیل ایشان حضور داشت و اتهاماتی که به آقای رحیمی تفهیم می‌شد توسط وکیل ایشان نیز استماع می‌شد و متهم از خود دفاع می‌کرد و در صورت لزوم می‌توانستند سندی مبنی بر برائت خود ارائه کنند.
می بینید که رحیمی در دولت دهم یازده بار مفصل بازجویی شده است پس کو آنصافی که آقای اژه ای می گوید و شما هم تیتر زده اید که احمدی نژاد مخالف بود؟؟ بله ابتداء مخالفت کرده است ولی بعد از اصرار موافقت کرده است می بینید که اما باز هم بی انصافی باز هم تخریب و باز هم نمایشی از بی دینی در لوای اخلاق و ولایتمداری
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان؟!!!
Iran, Islamic Republic of
سعی نکنیم با دست نوشته هامون خود را شریک گناهان دیگران کنیم، ما درهمه دولت های این انقلاب زندگی کردیم و آدم های پاک و ناپاک در همه دولت ها بوده است امید واریم همه ناپاکان به سزای اعمالشان برسند.
آسیاب به نوبت,نوبت دوستان اصلاح طلب ومدعی اعتدال هم میرسه.عجله نکنید
Iran, Islamic Republic of
اينم محصول پاكترين دولت ......
اين رشته سر دراز داره حالا حالاها اين اختلاس ها يكي پس از ديگري از دولت پاك بيرون ميزنه
عجله نکن نوبت راستگویان هم میشه.
Iran, Islamic Republic of
محصول دولت خاتمی بوده. فقط مصلحت فعلا این است که بجسبانند به دولت احمدی نژاد!!!
سعی می‌کنم منصف باشم
این که در رسانه‌ها از جمله جهان تعبیر به معاون اول احمدی‌نژاد می‌شود، به نظر می‌رسد اگر شیطنت رسانه‌ای نباشد لا اقل خیلی دور از انصاف است.
چون حکم ایشان مربوط به قبل از تصدی این پست بوده است.
واگر بر فرض به خاطر حمایت‌های احمدی‌نژاد از ایشان بوده بازهم این غلط است چون به نص صریح آیه‌ی شریفه(يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا كُونُوا قَوَّامينَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالْقِسْطِ وَ لا يَجْرِمَنَّكُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلى‏ أَلاَّ تَعْدِلُوا اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوى‏ وَ اتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ خَبيرٌ بِما تَعْمَلُونَ؛اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد، همواره براى خدا قيام كنيد و از روى عدل و عدالت گواهى دهيد. كينه و دشمنى با گروهى شما را به ترك عدالت وادار نسازد. عدالت كنيد كه به پرهيزگارى نزديكتر است و از خدا بترسيد كه خدا از اعمال شما كاملا آگاه است. )
عزیزان َ اتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُون!!!
United States
هرچند حكم قوي نبود ! اما به عدالت اميدوار شديم . منتظر صدور حكم آقا زاده معروف هستيم .
حکم قوی که نبود هیچ بدتر باعث ترویج اختلاس هم خواهد شد یعنی ارزش نداره میلیاردها تومان دزدی بشه و در صورت دستگیری احتمالی فقط 5 سال حبس یریده بشه؟!! میدونید فقط سود بانکی غیر از سرمایه گذاری های دیگر رقم میلیاردی اختلاس شده در طول سالها چقدر میشه؟ تا 7 نسل اختلاس گر میتونن بخورنو بخوابن
ایشون در دولت اصلاحات و در زمانی که رییس سازمان تامین اجتماعی بودند مرتکب این خطا ها شدن و حالا به اسم معاون اول احمدی نژاد در همه جا مورد مواخذه قرار میگیرند . خدایی عدالت و جوانمردی از سر و روی قوه قضاییه و مسوولانمان فوران میکند چه برسه به اصحاب رسانه.
ایرونی
آقا خودتونو زدین به اون راه؟؟
اختلاس ایشون مال دوره قبل بوده و لی رشوه دادنش مال دوره احمدی نژاده ها...
مشروع مال نامشروعش هم مال زمان احمدی نژاده...
حاشا به انصافتون
Iran, Islamic Republic of
خوب می نوشتید جرم چه سالی اتفاق افتاده. می ترسید معلوم شود در دولت خاتمی بوده
آخه نابغه اگه مربوط به سال 82 هم باشه، اون زمان این آقا رییس دیوان محاسبات بوده که با رای نمایندگان اصولگرا مجلس هفتم منصوب شد و ربطی به دولت خاتمی نداره
محسن
احمدی نژاد ورحیمی ومشایی هم اصولگرایان را دور زدند وهم از اصولگرایان فاصله گرفتند والا به این روز نمی افتادند اصولگرا مثل توکلی حداد عادل وباهنر وزاکانی و قالیباف و .........که اینها همه شان با دولت قبلی فاصله گرفتند ودرضمن هنوز هم دولت قبلی با این دولت فاصله دارد یعنی اینکه نمیشود هیچ دولتی را با دولت دیگر مقایسه کرد گناهکار ودزد بی ایمان کافر و....... در همه دولتها نفوذ دارشتند ودارند که انشالله خداوند همه خیانتکار به اسلام ومسلمین و کسانی که درحق مردم کوتاهی کردند ومیکنند را نابود گردان انشالله
محمد
Iran, Islamic Republic of
آیا با م ه (مهدی هاشمی ) آقازاده رفسنجانی هم همین برخورد میشود؟
بله همین برخورد میشود ولی تو خواب!
محمد
سلام.در همه دولتها فساد وجود داشته در دولت اصلاحات شهرام جزایری و حالا رحیمی مهم این است که درس عبرتی باشد برای رئیس دولتها که در انتخاب دور بریهایشان دقت نمایند معمولا ادمهای مجیز گو و چابلوس بیشتر در این ورطه می افتند
Iran, Islamic Republic of
این هم در دولت اصلاحات بوده!!
Iran, Islamic Republic of
خب
و اكنون نوبت آزمون قوه قضائيه است ...
مهدي
Iran, Islamic Republic of
دفتر سخنگوي دستگاه قضا اعلام کردند رد مال 5 ميليارد و 800 بوده نه سه ميليارد
ابراهیم
تا توباشی که اژه ای وپورمحمدی را به علت بی کفایتی از کابینه احمدی نژاد بیرون نندازی برو از جونیور یاد بگیر
غلام مصطفی
اگر احمدی از زندان مرخصی گرفته، رابطه فعلی او با احمدی نژاد چیست که در دورانی که رییس جمهور سابق خط قرمز اطرافش را پاک کرده و از دوستان سابقش هم تبری می جوید، خدامراد همچنان در زمره نزدیک ترین یاران او به شمار می رود؟
گروه اقتصادی صراط - خدامراد احمدی متهم ردیف هشتم فساد سه هزار میلیاردی در مراسم ختم مادر محمود احمدی نژاد حاضر شده بود.
morteza
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا از نظر قوه قضاییه هر کسی تا قبل از اینکه میومد تو دولت احمدی نژاد پاک ترین انسان بود
...
جهان عزیز و دوست داشتنی
سلام
شما و همه متوجه شدیم که محکومیت آقای رحیمی مربوط به زمانی است که ایشان در دیوان محاسبات بودند و اساسا دولت نهم هنوز بر مسند امور نبود. با این وجود دلیل اصرار شما بر این که وی معاون اول احمدی نژاد بوده چیست؟ اگر بپذیریم که قصدتان این است که خواننده ، وی را با شخص دیگری اشتباه نگیرد، یک مورد اشاره کردن کافی است. نه این که هر چند سطر، به گونه ای القا کنید که ذهن مخاطب به سمت شخص یا مجموعه دیگری برود. بنده به عموان مخاطب هرروز شما، متوجه می شوم و احساس می کنم که در تنظیم این خبر ، حب و بغض های نویسنده یا صاحب سایت غلبه داشته و متاسفانه از تقوی، اخلاق حرفه ای وشفافیت رسانه ای به دور بوده اید
دوستدار "جهان"
ناصر
جهان دقت کن
اسماعیل زاده
سایت جهان واقعا واست متاسفم که همش مینویسی معاون دولت احمدی نژاد با اینکه همه این تخلفاتش در زمان خاتمی بوده
اقای زاکانی شما که از بچه های جبهه جنگی چرا..نمدونم احمدی نژاد چه هیزم تری به شما فروخته
محسن
United Arab Emirates
انشالله قوه قضاییه آنقدر جرات داشته باشد تا موسوی ، کروبی و خاتمی وبقیه فتنه گران را هم محاکمه کند نه اینکه در دولت کلید به انها پست بدهند!!
عین سین
Iran, Islamic Republic of
بامتخلف از هر جناح وبا هر جایگاهی باید برخورد شود ما باید نشان بدهیم که نظام اولویت ماست نه افراد واین معنای"رشد سیاسی"است
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز بی انصاف ! من مشتری هر روز شما هستم ! اصرار شما را بر معاون احمدی نژاد خوانده رحیمی نمیدانم ! جرم در زمان دولت اصلاحات و پست دیوان محاسبات انجام شده و چسباندن ان به احمدی نژادخلاف منطق و انصاف است ضمنا ایشان استاندار دولت هاشمی نیز بوده ! واقعیتها را برای مردم بگویید و گرنه مردم خود می فهمند که دوباره به چه کسی رای بدهند .
در دولت اصلاحات که کاره ای نبو ده در دولت ا ول احمدی رییس دیوان بوده
Iran, Islamic Republic of
نمی‌دونم چرا از کاه کوه میسازید.ابروی مسلمان را بردن بس نیست اگه راست میگید اون کله گنده ها که بردن دنبال کنید رحیمی دزدی که نکرد مگر عرف نیستدکسآنی که کاندید میشن کمک مالی کنیم غیر از این بوده.کاری که با کردان کردید بس نیست.خدا از حق خودش بگذره از حق وناس میگذرد.واگذار تان به خدا.
Germany
آقایان ولایتمدار و مدعی دین دیدید که بر طبق رای دادگاه جرم ایشان ارتشاء اعلام شده آن هم در دورهریاستدیوان محاسبات حالا می شود بگویید واقعا از نظر شما دینداری این است که شماها به نمایش گذارده اید و دایمامی گویید معاون اول دولت دهم؟؟؟ به فرموده معصوم علیه السلام دیندار واقعی کم و متظاهران به دین زیادند. شما اگر نفعی در تخریب دولت دهم نداشتید مطمئنا می گفتید رحیمی جرمش در چه زمانی بوده واصلا در دوره معاونت اولی جرمی مرتکب نشده است
جرم محمدرضا رحیمی ، در دولت اصلاحات انجام شده اونوقت شما دم به دقیقه میگید معاون اول احمدی نژاد.
خدا شاهد و ناظر رفتار ماست . چرا اونقدر غرض ورزی میکنید؟
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر ریگی به کفش همه نیست چرا هیچکس زمان انجام جرم و خود جرم را واضح نمی نویسد و همه می گویند معاون اول دولت احمدی نژاد؟ آیا جرم در زمان معاون اولی رخ داده؟
United States
مبارک باشه و به فال نیک میگیرم و امید واریم تمام مجرمین بخصوص دانه درشت ها محاکمه و به جزای اعمال ننکین خود برسند
بابا اینکه میلیاردها اختلاس کرده و رشوه گرفته و رانت بازی کرده حالاکه یه مهره سوخته است فوق فوقش 5 سال میره زندون تازه به خاطر سوخته بودنش نه به خاطر جرمش ولی مردم بدبخت اگه صداشون دربیاد ترتیبشونو راحت میدند
راستی احمدی داداش رییس قوه رو متهم کرد
بالاخره یکی مجرمه ،یا رییس جمهور سابق یا همونی که فیلمشو دیدیم