شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲

تحویل نامه نمایندگان درباره رحیمی به قوه قضائیه تا ۳ روز آینده

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب: 410457
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: شکایتنامه جمعی از نمایندگان از عوامل انتشار اسامی موصوف به دریافت کنندگان پول از رحیمی، حداکثر تا سه روز آینده تحویل قوه قضائیه می شود.
به گزارش جهان، علیرضا زاکانی در گفتگو با مهر از پیگیری نهایی شکایت جمعی از نمایندگان مجلس از عوامل انتشار اسامی ادعایی دریافت کنندگان پول از محمدرضا رحیمی خبر داد و گفت: در این نامه که خطاب به آیت الله آملی لاریجانی تنظیم شده و حداکثر تا سه روز آینده با امضای جمعی از نمایندگان به قوه قضائیه تحویل داده می شود، دو درخواست را مطرح کرده ایم.

وی گفت: در این نامه ضمن اینکه ادعای انتشار دهندگان این اسامی را مبنی بر اینکه ما از رحیمی پول گرفته ایم، تکذیب کرده ایم از دستگاه قضایی خواسته ایم تا موضوع را بررسی کند و اگر به این نتیجه رسید که ما و دوستانمان از آقای رحیمی پول گرفته ایم، آن را به مردم اعلام کند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: دومین درخواست ما از قوه قضائیه نیز این است که مشخصا با سحام نیوز به عنوان عامل اصلی انتشار این اسامی ادعایی و نیز با کسانی که این فهرست را به صورت سازمان یافته در سایت ها و شبکه های اجتماعی نشر داده اند، برخورد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *